Maju to aj Ikarusy , ale to sa nepoužíva priamo na " topenie " .Je tam pre lepší obeh chladiacej kvapaliny v sustave ,a v spojení z bufikom napomaha tomu aby sa kvapalina skor zohriala,napomáha zvýšit tlak kvapaliny v sustave,samotným obehovým čerpadlom bez bufiku si vôbec nepomôžeš,len poškodiš,kvapalina skor vychladne. ?
Pozri je mi to uplne jedno co robi dajaky kreten so 4211 a rec bola o zaradenych rychlostiach dole kopcom. ? Viem ze si vodic a ze vies o busoch viac ako ja ale nepouzivaj pri odpovediach na moje prispevky slova ako netrep a podobne pretoze to nenavidim ? Dik za pochopenie
Dispecer
2: 604, 605, 613, 617
3: 412+413, 417+418, 523
4: 337, 612
6: 400+401, 404+405, 410+411, 538
7: 408+409
9: 396+397
R1(z,...): 394+395, 406+407
R3: 528
R7(z,...): 618+619
10: 3210, 4307
14: 5240 - Na čelnom displeji niečo typu: "14x SVORNOSTI". Udeľujem pochvalu. ?
16: 3513, 3516, 3532
17: 6284, 6402
18: 3902
19: 3512
20: 6407
22: 4303 - Záložné vozidlo, 5222
24: 6403
27: 3204, 3209, 4211
28(B,...): 6408
29(A,...): 5228, 5243, 6258 - raz za štvrťrok ju vidím... ?
30: 3524
32: 3514
34: 4098, 4209, 4308 - totálne blbnú displeje... ?
35: 5236
36: 5226
51: 6262, 6286
53: 4301
54: 6295 - a ja som si myslel, že už je dávno vyradená...
55: 5220 - nejde jej vnútorný displej, ale zastávky zvukovo hlásila (aj "in English"), 5229, 6409
56: 4085, 4094
57: 6293
TESCObus: 6244
72: 1013, 1014, 1020