Upresnim, to bolo na krizovatke Komenskeho - Vysokoskolska Inac zo zdrzania nebolo nic. Hned ako prisla 6298 ako R3 (o 17tej hod) vodic si svojho zdemolovaneho favorita odtiahol na parkovisko pred VVaK, aby neblokoval prejazd elektriciek.
Vcera jazdili na L9 512 a 517. Kamarat mi hovoril, ze 512 ked je na L7 ma inak vyobrazenu '7' - zeleny podklad a v tom cierna '7'. Vcera na L9 mala klasicke zobrazenie t.j. vsetko cierny podklad a cislica + text bol zelenou. A ma stary font.
Dnes na L9 517 + 521 (jazdia priblizne v 40 minutovom intervale)
Konecne sa mi podarilo dostat vcera do Sace, tak som cakal co pride ako 107cka. Namiesto mnou ocakavanej 5401 prisla 6247. Vodic si pekne zabsolvoval celu trasu 107 (aj do Lorincika zasiel na prekvapenie). Inac zmizol odtial pristresok, ktory bol umiestneny v slzicke, okolo ktorej sa otacaju vozidla. (Vratane SAD zastavky, ktora bola umiestnena vo vnutri pristresku). Zostali tam uz len vypilene podpery. Cestou zo Sace som nikde nevidel poslednu 25ku a takisto 26 ktora ma prichod o 22.49 na tiez neprisla.
Dnes rano na L31 bol asi nejaky novy sofer. Najprv pozabudol odbocit z Presovskej cesty na Opatovsku a siel smerom na Nam. Osloboditelov a potom neved, kde su zastavky na Opatovskej ceste. Kedze zastavky su docasne poprasuvane, on to nevedel a zastavoval na povodnych zastavkach, nie na prelozenych.
No asi lepší nápad, ako vrátiť L12 do pôvodnej trasy (cez Zimnú a komplet Moyzesovu), by bolo viesť ju od KÚ po Watsonovej, k FNsP a ďalej ako dnes. Teraz je to ale dosť divná linka, zbytočne kľukatá a tá "zachádzka" k FNsP pôsobí dosť zdĺhavo. Keby šla priamo po Watsonke, to by bolo ok.
Len by som doplnil, že aj v časoch jej pôvodnej trasy, keď ešte na nej jazdili krátke vozy, tak jazdila preplnená aj v jej starej trase, teda od starej nemocnice po Športovú halu, často aj ďalej. Ak si dobre spomínam, tak tých 5 - 10 rokov dozadu boli na nej stálicami vozy 6409, 6414, 6265, no a keď prišli prvé 932-ky, tak aj 5204.
Ja som tiež toho názoru, že L12 by mala z dôvodu premávky 15m Solarisov premávať priamo po Watsonovej. Zastávka Technická univerzita by bola nahradená zastávkou Obchodná akadémia. Ak niekto z okolia nutne potrebuje L12, Obchodná akadémia - to je len pár minút pešieho presunu.
Ja som presvedčený, že presmerovanie L12 cez Terasu zmysel malo. Stačí sa previezť od konečnej po konečnú. Najviac napráskaná je v úseku Nová nemocnica - Stará nemocnica (niekedy tak, že sa ľudia nevmestia), pričom v ostatných úsekoch by pokojne stačilo aj sólo.
Presne tak a este treba doplnit, ze odbocenie Letna-Zimna je ovela nebezpecnejsie, lebo elektricka zo Zimnej tu dostava dynamicku zelenu a lahko tu moze prist k priamej celnej zrazke. Pri odboceni linky c. 12 z B.Nemcovej na Letnu si vodic iba da pozor, ci mu nieco nejde v lavom subeznom pruhu, potom si nadide a plynule odboci. Na tomto mieste je mozne este prestavat obrubnik s vacsim oblukom. Pri odboceni na Zimnu sa to neda, lebo je tu roh budovy a chodnik je uzky.
Vševedko: Nie, treba si to vysvetliť tak, že vodič 15m autobusu urobí obratnejší manéver, než vodič sóla. Na tomto mieste všetky typy autobusov prechádzajú po protismernom električkovom páse a 15m+kĺbové autobusy čiastočne zasahujú aj do profilu protismerného automobilového prúdu. Takže to nie je problém vyvolaný 15m Solarisom, ale priestorovými možnosťami danej križovatky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.