Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sarko #2613:
Upresnim, to bolo na krizovatke Komenskeho - Vysokoskolska 🙂 Inac zo zdrzania nebolo nic. Hned ako prisla 6298 ako R3 (o 17tej hod) vodic si svojho zdemolovaneho favorita odtiahol na parkovisko pred VVaK, aby neblokoval prejazd elektriciek.
Tak po temer mesiaci som tu zas 🙂

Vcera jazdili na L9 512 a 517. Kamarat mi hovoril, ze 512 ked je na L7 ma inak vyobrazenu '7' - zeleny podklad a v tom cierna '7'. Vcera na L9 mala klasicke zobrazenie t.j. vsetko cierny podklad a cislica + text bol zelenou. A ma stary font.

Dnes na L9 517 + 521 (jazdia priblizne v 40 minutovom intervale)

Konecne sa mi podarilo dostat vcera do Sace, tak som cakal co pride ako 107cka. Namiesto mnou ocakavanej 5401 prisla 6247. Vodic si pekne zabsolvoval celu trasu 107 (aj do Lorincika zasiel na prekvapenie). Inac zmizol odtial pristresok, ktory bol umiestneny v slzicke, okolo ktorej sa otacaju vozidla. (Vratane SAD zastavky, ktora bola umiestnena vo vnutri pristresku). Zostali tam uz len vypilene podpery. Cestou zo Sace som nikde nevidel poslednu 25ku a takisto 26 ktora ma prichod o 22.49 na tiez neprisla.
Reply on: 280 #2640:
To by aj mna zaujímalo... ?
Reply on: Diggi #2638:
som zvedavy ako bude vyzerat ten lak, ked to budu strhavat dole ?
Reply on: Diggi #2638:
Takže RN DOTS a BENQ majú: Ikarusy 280.08: 4087, 4206p, 4211.
RN DOTS majú: Škody 15 Tr: 1001 - 1007
Ikarusy 280.08 a 280.87: 4085, 4087, 4097, 4099, 4206p, 4211
Karosy B 932: ...
...
...
Reply on: Dispecer #2637:


Čo som si doteraz všimol:

Benq - 1001, 1002, 1005, 1006, 1007, 4085, 4097, 4099, 4206, 5204, 5205, 6297, 6404, 6409, 6412, 356, 362, 364, 384, 387, 391, 393, 396, 397, 400, 418, 421, 422, 508, 528, 618, 619, 628

Dots - 361, 388, 414, 501, 537, 627, 4206, 5205, 6292, 6297, 6404, 6412
?
Tie reklamy DOTS a BENQ, sú väčšinou na pravom boku Ikarusov 280; napr. 4087, 4206, 4211
Reklama DOTS sa nachádza aj na 387. ?
11: 3001
14: 5229
34: 3215
L12: 3506
L16: 3514, 3532
L18: 3507, 3509, 3524
L19: 3508, 3516, 3517, 3525
L30: 3527, 3528, 3529


?
512 na garant.L9
Včera bol na prepise Ikarus 280 #4088. ex ŠPZ: KEB 30-16
Dnes rano na L31 bol asi nejaky novy sofer. Najprv pozabudol odbocit z Presovskej cesty na Opatovsku a siel smerom na Nam. Osloboditelov a potom neved, kde su zastavky na Opatovskej ceste. Kedze zastavky su docasne poprasuvane, on to nevedel a zastavoval na povodnych zastavkach, nie na prelozenych.
Ja by som navrhoval aby L12 isla po Watsonovej a okolo technickej univerzity by mohla ist L55. To by velmi pomohlo a bolo len na prospech.
Reply on: Vladimír #2628:
No asi lepší nápad, ako vrátiť L12 do pôvodnej trasy (cez Zimnú a komplet Moyzesovu), by bolo viesť ju od KÚ po Watsonovej, k FNsP a ďalej ako dnes. Teraz je to ale dosť divná linka, zbytočne kľukatá a tá "zachádzka" k FNsP pôsobí dosť zdĺhavo. Keby šla priamo po Watsonke, to by bolo ok.

Len by som doplnil, že aj v časoch jej pôvodnej trasy, keď ešte na nej jazdili krátke vozy, tak jazdila preplnená aj v jej starej trase, teda od starej nemocnice po Športovú halu, často aj ďalej. Ak si dobre spomínam, tak tých 5 - 10 rokov dozadu boli na nej stálicami vozy 6409, 6414, 6265, no a keď prišli prvé 932-ky, tak aj 5204.
Reply on: 5 #2623:
Ja som tiež toho názoru, že L12 by mala z dôvodu premávky 15m Solarisov premávať priamo po Watsonovej. Zastávka Technická univerzita by bola nahradená zastávkou Obchodná akadémia. Ak niekto z okolia nutne potrebuje L12, Obchodná akadémia - to je len pár minút pešieho presunu.
Ja som presvedčený, že presmerovanie L12 cez Terasu zmysel malo. Stačí sa previezť od konečnej po konečnú. Najviac napráskaná je v úseku Nová nemocnica - Stará nemocnica (niekedy tak, že sa ľudia nevmestia), pričom v ostatných úsekoch by pokojne stačilo aj sólo.
Reply on: Diggi #2626:
5006 na L35 a nie L36 ?
L3: 404+405
L4: 378-384
L6: 628+629

L11: 3001, 4307, 4310
L13: 5103
L15: 5212
L18: 3515, 3520
L19: 3516, 3517, 3518
L20: 5241
L25: 5204
L27: 5001
L29: 5228
L32: 3201, 3211, 4204
L34: 3202
L35: 6404
L36: 3501, 5006, 5223, 5229
L54: 5004, 5208, 6412

RA3: 4203 !!! (garáže Šaca)
RA5: 3101, 6271
RA6: 4301
RA7: 6230
RA8: 6272

L71/72: 1004, 1008, 1009, 1015
Presne tak a este treba doplnit, ze odbocenie Letna-Zimna je ovela nebezpecnejsie, lebo elektricka zo Zimnej tu dostava dynamicku zelenu a lahko tu moze prist k priamej celnej zrazke. Pri odboceni linky c. 12 z B.Nemcovej na Letnu si vodic iba da pozor, ci mu nieco nejde v lavom subeznom pruhu, potom si nadide a plynule odboci. Na tomto mieste je mozne este prestavat obrubnik s vacsim oblukom. Pri odboceni na Zimnu sa to neda, lebo je tu roh budovy a chodnik je uzky.
Vševedko: Nie, treba si to vysvetliť tak, že vodič 15m autobusu urobí obratnejší manéver, než vodič sóla. Na tomto mieste všetky typy autobusov prechádzajú po protismernom električkovom páse a 15m+kĺbové autobusy čiastočne zasahujú aj do profilu protismerného automobilového prúdu. Takže to nie je problém vyvolaný 15m Solarisom, ale priestorovými možnosťami danej križovatky.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.