Spominane reklamy zobrazuju iba vozy 1018 a 1020, takze to bol jeden z nich. 1020 ma zabudovanu aj akustiku, 1018 co viem, tak zatial nie. Takze zrejme to bola 1020. A poobede 1018, sice hlasila vizualne ale akusticky logicky nie.
Malý výjazd
11:4304
15:5233
22:5235
25:5212
31:4090
32:3503,3523,3504
34:3212
36:3501,3505
71:1015,1004
----------------------------------------------------------------------
Situácia vo VA USS,rozjazd busov a električiek smer KE cca od
6:15 do 6:50:
R1:534,R1:525,R2:422-423,R3:410-411,R4:398-399,R1:602-603
R2:530,R3:523,R4:512,R4:610-611,R4:349,352
Pán súdruh ***** Kr. si asi myslí, že koľajnice sa pomalými jazdami opravujú... By som ho požiadal, aby si osobne do zrýchľovačovaj dvojice sadol a predviedol mi, ako taký úsek rýchlosťou 10 km/h prejde...
Pre Shortyho: Ked som sa po inkriminovanom useku presiel, tak mi bolo jasne, preco bol zadny podvozok v lavotocivom obluku na vnutornej strane.Ako si predpokladal, vyskocil do vonkajsej strany obluka, chvilu bol vedeny obrubnikom, potom kolajnicou, a az pri zabrzdeni supravy sa vzpriecil a presiel do protismeru, rovno do zabradlia. Rano som videl az vysledne postavenie supravy, bez drahy podvozku, takze som si len domyslal, ako sa tam cela suprava dostala.
Vela nechybalo a mohlo dojst k vacsiemu masakru. Na zastavke Senny trh smerom na ZST v tom case stala L2 a za nou L3. Riadicka z T6(L2) sa este dlho po nehode klepala, lebo lentaktak unikla havarii. Chcela rychlo uvolnit zastavku pre L3, co sla za nou, no nestihla uz signal na CSS.Nastastie...inac by sa stretla so 619.