hej a zabudol si napísať, že výmena vozov prebehla tak rýchlo, že 421tka zaťahovala do vozovne načíslovaná ako 6tka, potom za magoriatom na chvíľu zastavila, pustila šetky štyri a pokračovala ďalej ?
D204 : 413
605 : 421+422/537 (na zadný zberač)*
C901 : 500 ? ?
D4614 : 537 (do vozovne s vozom 421+422*)
D4616 : 406+407 ?
* - na zastávke MMK cca 15.50 prebehla výmena vozov. Na 422 boli urvaté zadné dvere. Tak služba D4614 zobrala voz do vozovne a služba 605 pokračovala s 537.
~ - 617 normálne ukončená služba. Okolo 19.30 výmena poruchového voza 626 za 617. Výmena prebehla na Spol.pavilóne,kde dielňa už pristavila 617 a poruchovú 626 tak hneď zobrala do vozovne. Takže zdržanie na 626 bolo minimálne. Pekný ťah ? .
Okolo 12:00 stál za križovatkou Palackého - Jantárova smerom na NO odstavený prázdny 5608 a pred ním nejaká Octavia. 5608 je len oškretý okolo predných ľavých svetiel.
To je pravda, ale niektorí vodiči sa pýtajú či potom môžu ísť do garaáže...v zásade by trebalo zálohy dať na takú konečnú kde je zariadenie pre vodičov aj so sociálnym zariadením. A vôbec na NO by také zariadenie malo byť. Nestačí len recepcia hotela Centrum alebo podobne
No záloha na Bajkali by mohla slúžiť pre 19tky a aj krásňanské linky ako 13, 52 ale aj pre 28ku ? Ale ako vravím, najskôr to Námestie osloboditeľov to by bolo najvýhodnejšie. A prečo sa vlastne zrušili zálohy na trolejbusoch?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.