Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
1806 - 5501 (bez posilového spoja z Hanojskej)
Reply on: 110mat110 #50100:
5604 robil 20ku a stál tam cca od 10:30 alebo 11:30....kedy ho ťahali?
5604 z peresskej pomahala tatra
Inak, zmenila sa nam revizorska partia. Videl som par novych tvari. A uz chodia len vo dvojiciach.
D1008: 3204
D1205: 3520
R/O1504: 3001
20.11.2012
L3 - 418
L7 - 386+387
L9 - 535, 602+603
L13 - 5601
L19 - 3311/9, 3312/6, 3313/35, 3314/7*, 3315/3, 3317/31, 3303/8, 5224/7**, 6236/7***
L52 - 6229
L56 - 3530
____________________________
* - 15:40 z Mlynu ako porucha do GaHor
** - zaloha od mlynu po KVP
*** - zaloha od KVP po Mlyn
L20n - 5210 - cca7:35 križovatka pri MCdonalde / Auparku
L10 - 3328, 3902, 3903
L54 - 3206
L56 - 3510 ..paradna jazda ...išiel ako raketa ..no zaroveň bezpečne bez rizika 🙂
L51 - 3701 / ZV (15:39 Bruselská , Sídl.ťahanovce)
L27 - 3005 ?
L18 - 5501, 5002 ? ?
31311/12: 5602
31321/22: 5619
31035: 6296 ráno, 6415 poobede
Reply on: TA #50090:
3327 robi iba 3602 /mmch. 36kove sluzby nejdu zaradom/

prave tahali 3003 od TUKE...

5202 ani nema oznacenie ZV, zato 6236 ma ale je normalne v sluzbe 1803...
1904 - 3003 - Porucha o 13:48 na zastávke Tach. univ., tiekla mu nafta
Ráno v službe R2201, 5202, poobede v službe O2201, 5901, 5202 poobede v zálohe O4432

Ráno v službe D5101, 5603, po ukončení rannej časti, 5603 do zálohy R4436, poobede v službe D5101, 5230

D1606: 5203
D1804: 5220
D1805: 5501
D2101: 5222
D2202: 5201
D2203: ráno 5230, poobede 5204
D2801: 5401
D2904: 5003
D5102: 5208

R/O4433: 5614
1806 - 5002 (ráno bez posilového spoja z Hanojskej)
Utorok ‒ 19. 11. 2012
02011 / 02012 : 617
02021 / 02022 : 419
02031 / 02032 : 612
04011 / 04012 : 701
04021 / 04022 : 380
04031 / 04032 : 382
04055 : 604
06142 : 362 + 356
07311 / 07312 : 509
07021 / 07022 : 622 + 623
07041 / 07042 : 610 + 611
07075 : 538
09095 : 388 + 389
46184 : 513

36021 / 36022 : 3327 *
__
* – malý exkurz, ale rýchlo sa spamätal (alebo to bolo nadbiehajúce 7. poradie?)
Reply on: Károj #50087:
5104 má ráno US Steel, tá jediná musela ráno jazdiť, ostatné netrebalo ? ale 5103 ráno nemá US Steel ani Faureciu takže tá nebola v priorite, poobede však nastupuje skôr kvôli USS, tak tam šiel 3210 z 5104, a 5103 nastupovala neskôr a to už sa uvoľnila 3316-ka, teda tak som to ja pochopil, vodiči berú prvé čo je voľné (ak teda vôbec niečo je), a priorita je USS až potom mestské linky preto je to tak pomiešané.
Reply on: Solaris_3502 #50081:
To ze mal udrzbu uz IV napisala.

L22 prva cast: 6270 potom udrzba
3204 mala zle tesnenie pod hlavou preto nejazdil.
Reply on: slavik052 #50086:
Tak si potom asi vymenili službu lebo podľa času ktorý si tu uviedol na tej službe kde bol 3316 mal byť 3210 a tam kde bol 3210 mal byť 3205. ? Nechajme to tak 😃
Reply on: Károj #50083:
hmm tak to je sranda..kedže som sedel v L51 - 3210 a oproti mi išla na L51 - 3316 ?
Inak 5229 je zaloha, a aj 5241 je uz na zalohe..
Reply on: 5 #50080:
Viem...bezne sa vozy pred udrzbou davaju do rannej casti trhanej, alebo po udrzbe do poobednajsej casti...
2 51ky by mali byt, jedna sluzba robi USS /5103/ a dalsia Faureciu /5104/, poobede som videla aj 5232 na 51ke namiesto 5208 resp. 5004...
5220 mal byt tiez na 51ke, 3204 mal dnes tiez udrzbu...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.