Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Iv #58939:
Citelis má konstrukčnú 80 a SOR NB tiež.
Reply on: P1X3L3310 #58930:
Kedysi na rovine to vytiahlo tak 80, konštrukčná rýchlosť je len 70...jeden dokonca dostal pokutu, keď šiel na letisko a šiel 80, za prekročenie konštrukčnej rýchlosti...
Reply on: Yogi616 #58935:
Však preto som hovoril, že rozprávky starého zbrojnoša.
Reply on: Yogi616 #58935:
* vysávač
Reply on: Yogi616 #58935:
s elektrickou hore Amfikom som obehol aj citelis, aj SORku .. jedine Solaris dokaze konkurovat ? ?
Reply on: S499.1023 #58934:
Čosi. Ten náš Citelis do kopca 108km/h? ?
Počas pracovného týždňa sa mi už stalo, že došiel Citelis a za ním SORka na "trolejbusovej" linke. A šiel som radšej tou druhou SORkou. Do kopca to vybehne jedna radosť, Citelis hučí jak vysávaš a pomaly necúva.
Reply on: tbus #58933:
Ja som myslel, že hovorí o rýchlosti. A na SOR-ke je prevádzková teplota aká, keď to používa ten istý motor?
Reply on: S499.1023 #58932:
108 stupňov je na Citelise ešte prevádzková teplota. Prehriatie motora signalizuje až niekde na 115 °C ?
Reply on: P1X3L3310 #58930:
1) Rozprávky starého zbrojnoša.
2) Čo má nejaký Slintyhnus so SOR-kami?
Reply on: veteran #58921:
Ha. Tu v SR môžme len závidieť. Pretože dosiaľ vo vedení budú hovädá ktoré vidia len svoje pažravé srdce a nie záujem cestujúcej verejnosti!!!
A čo tak urobiť niečo naviac? Viď v Prahe majú veľké tram výluky a aby minimalizovali dopad na cestujúci verejnosť tak krátky úsek od karlovho nám po nám. Míru urobia za DVA týždne!!! A unás? Kuzmányho robili Rok!!!
Reply on: S499.1023 #58929:
s 3323 sme kedysi šli 108 hore jahodnou
Reply on: tbus #58928:
No veď hovorím, že košické špecifikum. Prakticky nové vozy a nedostatočný účinok chladiacej sústavy?
Reply on: S499.1023 #58927:
volá sa to zanedbaná údržba, pri väčšej záťaži (zapnutá klíma, vonkajšia teplota, kopec) a zhoršenom účinku chladenia (vplyvom zlej údržby) už neexistuje rezerva, a motor sa prehrieva... pri normálnej údržbe by sa to stávať nemuselo
Reply on: rpopo #58926:
Vy máte klimatizáciu prepojenú s chladiacou sústavou? No totok, nejaká košická verzia?
Reply on: S499.1023 #58925:
Veru tak, teplé dni im dobre nerobia a duplom nie so zapnutou klímou. Minuly tyždeň bolo kvôli tomu odstavenych pomerne veľa vozidiel.
Reply on: afeno #58924:
Bars veľa kritiky som už na SOR-ky počul ale o systematickom prehrievaní ešte nie. Nezabudli si vaši špičkoví mechanici prečítať, že chladiaci systém musí byť naplnený a odvzdušnený?
Reply on: 110mat110 #58920:
heeeej, že pojazdne? preto stoja zato že sa prehrievaju?
Elektrobusy 01.07.2016

1804: 6901, 6902
2004: 6903, 6904
2005: 6905, 6906
2006: 6907, 6908
Reply on: LUKYmhd #58917:
U. S. Steel si len nárokuje na to, čo si objedná. Niečo úplne prirodzené a samozrejmé, nechápem ten údiv.
Reply on: 110mat110 #58920:
Mesto by jednoznačne malo mať kontrolórov kvality poskytovaných služieb. A kontrolovať by sa mal plný prierez: naplnená kapacita, dochvíľnosť, funkčnosť informačného systému, funkčnosť klimatizácie, čistota a tak ďalej. Nebolo by to nič nové ani zvláštne, Ministerstvo dopravy ČR to pri niektorých vlakoch ČD takto prevádzkuje.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.