Kedysi na rovine to vytiahlo tak 80, konštrukčná rýchlosť je len 70...jeden dokonca dostal pokutu, keď šiel na letisko a šiel 80, za prekročenie konštrukčnej rýchlosti...
Čosi. Ten náš Citelis do kopca 108km/h? ?
Počas pracovného týždňa sa mi už stalo, že došiel Citelis a za ním SORka na "trolejbusovej" linke. A šiel som radšej tou druhou SORkou. Do kopca to vybehne jedna radosť, Citelis hučí jak vysávaš a pomaly necúva.
Ha. Tu v SR môžme len závidieť. Pretože dosiaľ vo vedení budú hovädá ktoré vidia len svoje pažravé srdce a nie záujem cestujúcej verejnosti!!!
A čo tak urobiť niečo naviac? Viď v Prahe majú veľké tram výluky a aby minimalizovali dopad na cestujúci verejnosť tak krátky úsek od karlovho nám po nám. Míru urobia za DVA týždne!!! A unás? Kuzmányho robili Rok!!!
volá sa to zanedbaná údržba, pri väčšej záťaži (zapnutá klíma, vonkajšia teplota, kopec) a zhoršenom účinku chladenia (vplyvom zlej údržby) už neexistuje rezerva, a motor sa prehrieva... pri normálnej údržbe by sa to stávať nemuselo
Bars veľa kritiky som už na SOR-ky počul ale o systematickom prehrievaní ešte nie. Nezabudli si vaši špičkoví mechanici prečítať, že chladiaci systém musí byť naplnený a odvzdušnený?
Mesto by jednoznačne malo mať kontrolórov kvality poskytovaných služieb. A kontrolovať by sa mal plný prierez: naplnená kapacita, dochvíľnosť, funkčnosť informačného systému, funkčnosť klimatizácie, čistota a tak ďalej. Nebolo by to nič nové ani zvláštne, Ministerstvo dopravy ČR to pri niektorých vlakoch ČD takto prevádzkuje.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tbus