Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Astor #57826:
Asi nechceš alebo nevieš pochopiť alebo ja neviem čo už. Problém nie je v tom že musia jazdiť celodenne, ale že musia jazdiť aj v špičke. A je problém nájsť takú linku. A keď už takú linku nájdeš, tak midibus by odjazdil špičku a na zvyšok dňa by tam jazdil klasický 12m autobus? Alebo by jazdil len na špičkovej linke? Bohužiaľ také sú len asi 2 (28 a 30) a tam už midibusy sú. Kam dať zvyšné? Nechať ich v garáži?
Reply on: Author #57825:
A ešte jednu vec by som potreboval objasniť: OK, BN 9,5 nemožu jazdiť na trhaných, lebo musia byť vonku celodenne. A rošerá, ktoré sú ešte menšie a ešte úspornejšie možu jazdiť na trhanej 28čke? ?
Reply on: Astor #57823:
dik, preklep, myslel som na obehoch 20L+32
Reply on: Yogi616 #57821:
Ja si myslím, že ona nepatrí do DPMK ?
3101: 5608 (6704) ?

Author: Neviem, čo si myslel tým "31+32", keďže linka 32 na linku 31 v smere na Mašu vobec nenadvazuje.
Reply on: Astor #57811:
Je mi jasne, ze by si najradsej videl midi busy vonku iba v sedle+vecer, alebo nevidel vobec. Davnejsie som vysvetloval, ze to nejde. Po zaniku 3132 dostali do tabulky 2032, ktora bola vytvorena presne tak, aby nechytala najhorsie spoje na 31+32, napr. v rannej spicke robi iba posilu 32 po NO, ci z Peresa/Lorincika ide o 7:36, teda potom, co skolaci uz odisli posilou.

Su v zasade 2 moznosti : bud najst pre midi vozidla sluzbu, na ktorej kapacitne relativne najmenej vadia, alebo ich vypravovat rano nahodne, a teda nahradia voz, ktory pri vyjazde vypadne a urcite by sa objavili takto postupbe na Xke, RAke, 10ke, ci 71/72ke.

28ky sa odprejazdovali od celodeniek za ucelom opatovnej vypravy Rosera busov..
Reply on: veteran #57814:
Jedna vec je nezvládnutie situácie a druhá osobné útoky na konkrétnu zamestnankyňu DPMK. Nemyslíš si, že také veci sem nepatria?
Reply on: Crossfire #57819:
? a kde su teraz média - ak "nove" električky pomáhaju "starým" a zachraňuju situáciu ? ?
Reply on: romeo #57818:
#804 tlacila mrtvu #521
nejaké kt spojené s variom na poruchu smer vozovňa- momentálne stoja pri pavilóne a za nimi uviazli ďalšie 3 električky
Reply on: veteran #57814:
Maš cestovať s takou rezervou, aby ťa ani 3 nevypravene spoje nezaskočili, neviem kde sa ponáhľaš, nebodaj do roboty alebo na úrad?
2512 - #5725
3606 - #4745
4003 - #3303
6301 - #3510
6314 - #3329?
Reply on: veteran #57814:
Nenasadzovania? Ved DPMK ma dostatok autobusov na vsetky linky. Evidentne si mal mikrospanok v case, ked ten autobus stal na zastavke ?
Existuje nejaký kľúč/algoritmus (ne)nasadzovania vozidiel na linku 51? Rád by som také čosi poznal, ak to existuje... Vážne ma prestáva baviť postávať v špičke niekoľko minút na zastávke zbytočne a strácať čas čakaním na Godota (...a po ďalšie by som bol veľmi nerád, keby som neplánovanou prítomnosťou mojej osoby v linke 10 zhoršoval kultúru cestovania iným cestujúcim ?).

Veľmi si cením hlášku v úplnom závere posledného výlukového oznamu (jeho maximálna prehľadnosť je ukážková ba priam až absolútne najmodernejšia, hlupáci v Budapešti či Viedni môžu len škrabkať labkami o podlahu). Autora tejto vety by som rád upokojil, že svoje cesty MHDčkou si plánujem s dostatočnou rezervou. Holt, ale keď sa raz nevypraví voz (aj napriek údajnému absolútnemu dostatku všetkého), tak sa môžem aj na hlavu postaviť.

A ďalší prípad z dneška... Aby som od Senného trhu na Boženy Němcovej dostal MHDčkou za 35 minút, to je proste sila. Mohol som ísť pokojne pešo. X7 o 10:05 nevykonaná, nehradená, proste nič. Ďalšia šla s meškaním, vykonávaná zálohou a totálne natrieskaná (kultúra cestovania). Úplnou čerešničkou bolo pristúpenie revízorov (chápem, oni si len vykonávajú svoju prácu, ale nastúpili tak trochu „nevhod“).

Aby ešte aj spoje náhradnej dopravy neboli vykonávané (nie prvýkrát), to je skutočne možné asi len u nás. Zažil som už výluky kade-tade po zahraničí, ale takýto bordel som ešte nevidel. A nehovorím len o (ne)vypravovaní spojov. Toto je diletantstvo úplne od podlahy, vrátane označovania mimoriadnych zastávok, oznamov, informovania verejnosti (online, „zákaznícke centrum“, „v teréne“). Bezbrehé vyraďovačky a rozpredaje to všetko len podčiarkujú.

A človeka na tom všetkom vytáča najviac, že príde orálna pracovníčka a tá do novín zahnojí, že je všetko v poriadku a nič sa nedeje. Aspoň nech na Bardejovskej nerobia z ľudí (platiacich cestujúcich!!!) volov.

V takom Mníchove sa verejne priznali, že dôvodom výluky (od januára) sú technické problémy na električkách, ktoré sa riešia u výrobcu. Takého čosi sa tu asi nedočkáme. Všadeprítomná samoľúbosť, zatĺkanie a sebareflexia ako cudzí pojem tu vyložene prekvitajú.
Reply on: Astor #57811:
Kultúra cestovania? ? Vidieť, že to tu nečítaš pozorne, kultúru cestovania si totiž údajne vytvára sám substrát nastupovaním do (pre)pl(ne)ného krátkeho vozidla. Veď nech si počkajú na ďalší spoj ? Alternatívna výhovorka: „Táto linka nie je určená pre toho a pre toho, čo tam má čo hľadať, nech ide inou“ (ex31).

Včera sa darilo aj na linke 27: najprv na 2703 išiel #5608, večer skapal na Sofijskej, tak tam stiahli #5616. Ešteže máme absolútny dostatok vozidiel.
Reply on: afeno #57810:
Aj dnes tam stál medzi dielmi..
Reply on: TA #57809:
Logika DPMK ...
Aj služba 2003 bola obsluhovaná klasickým autobusom, a keď nebolo kde zaradiť 6702, už tam zrazu stačil ... Obdobne to teraz bolo aj s tabuľkou midibusov z VŠA, keď im ostala diera po službe 3132. A podľa logiky DPMK musia byť malé autobusy vonku celodenne, hoc aj na úkor kultúry cestovania.
Reply on: Dispecer #57808:
Bol na VŠA pred pár dňami ... 🙂
Reply on: Astor #57806:
Doteraz rovnaký voz znamenal zníženú kapacitu a odteraz už nie? Logika za všetky drobné.
Reply on: Károj #57807:
Bez fotky neuverím! ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.