končiace nočáky to boli, 34ka jazdila normálne celú trasu (možno keď už nikto necestoval, tak zišla z linky), prakticky to bol 45-minútový presun do garáže
kvitujem pridanie spojov navyše tam, kde ich treba. Ale minimálne nejaký oznam o nich sa na dpmk.sk mohol objaviť – keď už nie na zastávkach. Veď sú tu pre cestujúcich a nie aby si vodič odšoféroval polkolo.
Niekedy okolo roku 2005 takto chodili dosť dlhú dobu z ťahanoviec po jednom spoji na 11 a 34, tiež neboli v CP, no ako som tým spojom pravidelne cestoval, vždy sa viezlo zo 20 - 30 ľudí, ktorí buď o nich vedeli, alebo sa jednoducho nevošli do oficiálneho spoja po ktorom išiel tento bonusový ?
Neviem, kto kde nabral "presné a zaručené" informácie o presnom vedení týchto spojov. Spoje zo služieb 4015 a 4016 sú operatívne riadené a označené ako posilové k súčasným v prípade potreby. Nevzťahuje sa na ne žiadna potreba dávať ich do cestovného poriadku, rovnako ako keď sa posiluje 23, či 14 na Jahodnú. Klídek, pánové ?
Dispecer