Od zajtra, t.j. od piatku 13.01.2012 bude v čase 7:10 - 7:30 hod linka 18 posilnená vloženými spojmi. Zo zastávky Belehradská bude linka 18 teda premávať po siedmej hodine na 00, 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50. ?
Z kancelárie veľmi dobre vedia, že 15 a 18 metrových autobusov už viac nie je, a museli by sa odniekiaľ zobrať, a to bohužiaľ v špičke už nie je odkiaľ. Teraz je to taký kompromis, prakticky ako kedysi dvojica liniek 18 a 35, rovnaké vozy aj trasy s inými číslami, ale lepší interval ? A z toho, čo sa s linkami na watsonke dialo za posledné dva roky je toto asi to najlepšie riešenie (ak nerátam víkendy - to je o inom).
Haha, no budeš sa asi diviť, ale ja nie som z Furče. Bývam na Ťahanovciach a som tiež študent. ?
Ja navyše nehovorím o zrušení L18 bez náhrady, ale o zlúčení L18 a L55 (inak povedané presun kapacity na jednu linku - najmä ráno, keď je problém s kapacitou najväčší). A z ktorého sídliska bude chodiť je mi v podstate šum a fuk. Pokiaľ to bude z Furče, tak si na tento spoj bez problémov veľmi rád prestúpim.
pokial viem a dobré si pamätaám tak 18 bola nosná linka po celej trase ...tahanovce mali zase 34 a obe sídliska boli pokojné k tomu posilové 35 a 55 a bol pokoj teraz nevedia spraviť jednu poriadnu linku ... a trasa 18 od tesca po kvp už mala byť podľa mňa už dávno pod trolejami ... je to nosná trasa a nieje tam poriadna nosná linka...ráno by som urcite dal aj na 18 min 15m vozidla ... no to by si mali uvedomiť naši skvelý pracovníci z DP bohužial z kancelárie nevidno ktoré autobusy chodia plné ?
Ty tu hovoris ak som spravne pochopil, zrušiť linku 18 z THC. Trochu sa zamysli. Kto chodi z THC linkou 18? ŠTUDENTI. tak prečo by sa mala rušiť? a prečo by mali ťahanovčania stále prestupovať? A do čoho vlastne? linka 55 je rovnako plná ako linka 18 z THC takže by nebolo ani na čo prestupovať. takže ako ty nadávaš na to že linka 18 má chodiť na furču, pričom vám tam chodia trolejbusy každých zopár sekúnd, tak ťahanovčania môžu nadávať a sťažovať sa na furčanov že nech im zoberú linku 55 a nech ju dajú na sídlisko THC... skús sa nad tým trochu aj zamyslieť a nie rovno bombardovať tvojimi trápnymi názormi.
Druhá vec je tá, že linku 18 potiahli až k nemocnici. To je už podľa mňa nezmysel ale budiš...
Ja by som bol radšej za to, keby sa spravila jedna poriadna linka v tejto trase, ktorý by nechodila totálne natrieskaná. Lebo teraz chodia dve - a natrieskané. Pred 1.1.2012 chodila taká L18 poobede poloprázdna, ráno normálne zaplnená, tak tam tresli krátky voz. Kĺbové presunuli na L15, kde bol problém s kapacitou. Čiže vyriešili jeden problém a vzápätí vyrobili iný.
K čomu sme vlastne dospeli. To bolo kriku, keď L18 stiahli s Furče na ŤHC. No a majú ju vlastne naspäť - ako celodennú L55. Nech tú 55ku "premenujú" späť na 18ku a nech má nejaký normálny interval a kapacitu, aby sa do nej vošli aj prestupujúci z ŤHC (ktorí idú na býv KÚ, na OAKE, ku amfiteátru, alebo tí, ktorým je stratiť 5-6 minút v L36 veľa).
"Argumentom" toho, čo pre Ťahanovčanov "vybojoval" súčasnú L18 (Ing. M. I.), totiž bolo, že Ťahanovce nemajú priamy spoj k UNLP. ? Niektorí zjavne stále nechápu význam pojmu prestupná tarifa (a čo je horšie, sedia v predstavenstve DP). Prosím, k nemocnici sa dá ísť L36, resp. prestupom z L27/L36/(L18) na L55. No a rozdiel štyroch-piatich ušetrených minút mi pripadá zanedbateľný. Keby sa jednalo o pätnásť minút, nepoviem nič...
Zbytočná nie je, a ak chceš ľudí z ťhc natrepať na mieri do plnej 55ky, tak sa ti to nepodarí, lebo tá najväčšia masa by sa vždy stretla v práve jednom spoji. Radšej v špičke priamy spoj pre obe sídliská. A aj tých 5 minút v špičke je dobre ušetrený čas. A 36 je hlavne pre tých, čo idú do centra...
Hej, aj ja som v 18ke stál pri dverách, natlačený, v Ik435. ? Osemnástku nech rovno zrušia, je zbytočná. Z ŤHC na Mier je interval OK, prestup na 55 je do dvoch minút, k FN sa dá prísť L36 až o "horibilných" 5 minút neskôr, než L18...
L55-3512,3530,3211
-konečne niekto pochopil ze na 55 treba kapacitnejšie vozidlá ,super ...isiel som 3211 a stál som pri dverách , ? ? ? ďakujem že vám to tam došlo v DP
COMFORT