Usekovych delicov je na trati dost .Ked vozidlo prejde cez delic z jazdou,vozidlom "trhne".Bzucanie vyvolava silovy blok pocas jazdy aj pocas brzdenia EDB.
Kazdy motor ma vlastny stykac a 400A ochranu,/motor ma odber cca 340A +-/ ak sa jedna ochrana vyradi idu obidva motory cez jeden stykac a jednu 400A ochranu.... Vtedy pri dalsom prudkom zvyseni odberu zareaguje hlavna ochrana 800A a vozidlo stoji.Samozrejme ochranu ide opat "nahodit" ,ale ako som pisal,takto sa jazdit neda.
No a ked prejde ten delič, nedokážu to takú chvíľku potiahnúť kodenzátory, kým opäť chytí šťavu, ten delič je tuším pred nejakým prechodom pre chodcov a aj iní ho často prejdú naplno, s plne zopnutými kontaktmi (trolejbus nebzučí). A Keď sa ten vypínač vypne, nedá sa aj zapnúť a rozbehnúť sa, čo vlastne urobil, počkal alebo volal dielňu?
Ďakujem za odborné vysvetlenie, dali to dosť rýchlo dokopy, videl som to vozidlo jazdiť asi o dve hodiny a to dosť veselo. Nechcel som tak kritizovať, ja do vnútra nevidím a odborník tiež nie som. No čo, prechádzka je zdravá
Ale vtedy okolo 12:45 tam gazda nebol, možno bol ten druhý človek v kabíne, no videl som to len z 1015 ktorý dole "letel" . Ale za volantom bol vodič, čo ho stretávam na 1007 najmä
Zadne displeje su v oprave, lebo zo striech trolejbusov do nich zateka voda. Vazeny magistrat, navalte prachy na nove trolejbusy a na generalku tychto..
Lebo keď naprší, BUSE uschne a EMTEST zdochne. Na odstránení problému sa však určite intenzívne pracuje, ale teraz je to aj tak jedno, keďže všade vo svete fičia trendové pastelové lamináty.
Re #36098 cybernetic: Asi bol chorý, keď práve túto problematiku preberali v autoškole.
1014 ma v čudu plechy,"elektricky" je OK,to ze nahlasil "zasa" je vecou techniky jazdy vodica.Skoro kazdy usek. delic prechadza s "jazdou" /t.j. obidva motory su trvale pod napatim/.Ak takto prejde delic,ktory je bez napatia,prerusi sa dodavka napatia do motorov,po naslednom prejdi delica a nabehu napatia dojde k "vyrazeniu" ochrany jedneho z motorov,co ma za nasledok, ze obidva motory "taha" jeden stykac.Pri plne nalozenom vozidle/nemusi zo byt pravidlo/ dojde k vypnutiu vypinaca hlavnej ochrany.
Je zaujimave,ze vzdy sa jedna o toho isteho vodica ...
cybernetic
staci,ze gazda vyhodi mikrospinace a tak preda vozidlo kolegovi ...
Aj to sa robi ,bohuzial...