je to jednoduche... trate nie su ocistene PLUHOM, sneh sa dostane do motorov, a myslim si, ze netreba dalej hovorit co sa deje ked sa voda stretne s elektrinou...
čím to je, že je toľko porúch u električiek Zima nie je ani zďaleka tuhšia než inokedy, fučí tak ako aj inokedy, snehu je viac. Takže zopár cm snehu nám kazí električky
Na električky sa vyserte, nejazdí takmer nič.. Vo vozovni a pred vozovňou stojí x vozov, napríklad 525, 607, 619, 612, 620+621, 385, 500 a ďalej už ťažko ... Každopádne ešte aj nehoda na križovatke zimná letná, voz 405, skrátka des!
Tak dnes som bol v teréne. Na ED nebolo voza,ktorý by nešiel na poruchu. Snáď len 401 behá od rána. Výhybky sa neprehadzovali, nejednu trebalo čistiť. KT8D5 skoro všetkým "strieľali" podvozky (500,525,536,537,...) a z T6 tiež dosť (612,619,...). Vodiči, ktorí dosšli na poruchu strávili vo výpravovni aj 2hodiny pokiaľ dostali voz. Stále tam bolo okolo 6 vodičov. Na ED sa tak teda dnes nedalo spoliehať. Vozy stáli okolo 17ej až na Bardejovskej ul.,kedže bolo toľko vozov odstavených na poruche. Niektoré vozy boli dnes vo výprave viackrát (619,500,...). Takže dnes totálny masaker na ED.
R905 : 500 ? ? (porucha) - výmena 620+621. Na linke 7 príchod na ŠTU mal byť 15:59, lenže meškanie viac ako 20minút,došla ďalšia 7ka (385),tak 620+621 DO VOZOVNE už zo ŠTU.
O915 : 500 ?
Re #34106 jt: áno, 525ke strieľal podvozok,tak vodič vypol podvozok a šiel iba na 2 podvozky na poruchu do vozovne. Nebola to 425,ale 385 - linka 7,ktorá šla s 5min meškaním.
TA