Dnes sa pokazili dve, hned po sebe iduce busy na L31. Takze trebalo dvojnasobnu zalohu. 4088 - motor, 3002 - dvere.
Inac to, ze sa na 3002 nezatvaraju posledne dvere si vsimol vodic az na lingove; od VSS az po lingov isiel s otvorenymi dverami.
Nodes: Krajné články rýpu obrubníky na vonkajšej strane oblúkov aj na šestkovej koľaji nie? I keď menej, lebo polomer oblúkov je tu väčší. Čo sa týka NP KT-čiek, je to tak, stredný článok zachytáva o obrubníky vo vnútorných oblúkoch...
Z mojho laickeho pohladu to co spominas, tak KT8 vacsinou dru prednym smetadlom (neviem ci je to spravny nazov). Lenze 512 stala na sestkovej kolaji a drela na NP castou pod dverami. Na tie obrubniky je az prilis nizkopodlazna.
Oobrubnik sa na stanici na vnutornej kolaji deru vsetky KT8, ale zjavne to nikomu z podniku nevadi. Kazda nadoba ma svoje dno a kedze sa na to nemienim pozerat dalej, mam nieco premyslene.
No neviem o tej optime by som pomlcal.Najskor by som chcel vediet ci uz su urobene pre vodicov CP´.
9.9.2004 to bolo az priliz zaujimave.To nieje len vonku vylepit pre ludi CP a potom sa tesit ze je nova trasa.Tie ksichty pocas jazdi to je lepsie ako A je to.A CP?Mozno dodnes nejazdia optima busy podla vylepenich CP.Cestovne platia od 9.2.2004.Cize cez spicku tam lieta trhanarska opima a ta to poriadne dokopala 9.9.2004. Najprv meskania 15min. A potom spoj ktory tam vobec nieje napisany.Takze ciste kocurkovo
Na L6 samé "štyristovky" a "žlté vozy": 400+401, 408 (bývalá žltá )+409, 410+411, 421+422 a zrejme aj 423+424. Poslednú súpravu som nevidel, ale ak je OK, neverím, že ju Shorty nedostane.
Rano 7.52 sla na l. c. 7 riadne 521. Bez akychkolvek priznakov poruchy.
Spoj 10.33 od sportovej haly , l. c. 4, smer Barca: Zaloha 509, jazda na predny zberac.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Nodes
Spoj 10.33 od sportovej haly , l. c. 4, smer Barca: Zaloha 509, jazda na predny zberac.