Reply on: Vladimír #2027:
a) Pokiaľ viem, na Klimkovičovej ul. sa s MHD pôvodne vôbec nerátalo. Myslím si, že väčšina tamojších panelákov je v pešej dostupnosti k Iskre, či zastávkam na Lechkého a Tr.KVP. O Hronskej by som povedal to isté, zastávky Hodonínska, Sokolovská, Kino Družba nie sú až tak ďaleko. Zastávky na Klimkovičovej i Hronská teda z môjho pohľadu nie sú strategické a nemyslím, že by na nich musela byť dodržaná súčasná ponuka spojov.
b) Rozdiel medzi L34 a 36 je 9 min., to až taký veľký rozdiel zasa nie je. Rezerv je aj dnes dosť...napr. taká L32A do Maše...no aký to má význam?
Vladimír
a) Uznávam, o tom ešte môžeme ďalej diskutovať. Nie som o tom celkom presvedčený, že po Klimkovičovej by nemal bus jazdiť, ale dajme tomu...
b) No podľa základných časov (L34 = 48´, L36 = 37´) je rozdiel medzi týmito linkami až 11 minút! A to nie je málo, keď zoberieš do úvahy, že doba na obrat je 22 minút jazdy + 2 minúty na vyrovnanie meškania, t.j. akoby 24 minút navyše. Takže BUDEŠ potrebovať vozidlo (vozidlá) navyše. Nie, ja principiálne nie som proti Tvojmu návrhu (normálne rozmýšľam, že sa mi aj páči), len mi nepíš, že pričlenenie všetkých spojov L36 k L34 zvládneš s tým istým počtom vozidiel. Lebo nezvládneš.
Re #2032 Dopravák: Zrejme v Košiciach nemáte dosť opisovačov evidenčných čísiel.