Reply on: S499.1023 #1175:
Nuž, ono by to malo ísť, pretože tým, že DPMK eviduje (ak ešte eviduje, malo sa to totiž zmeniť, tak si nateraz nie som istý..) KT8 ako sólo, vlastne škodí len sám sebe, pretože ak mestu vykáže, že nasadil sólo, má zaplatené iba ako za sólo, ale spotrebu má dvojnásobnú... Keby to bolo opačne, tak to pochopím, ale paradoxne je to naopak... Tu je veľa vecí naopak.
Vladimír
Ak počítame obsaditeľnosť jednej sólo električky ako 100 osôb, v mojom návrhu sa zníži počet miest za hodinu na trase NO - Jazero v jednom smere zo súčasných 3x200+3x100=900 na 4x100+4x100=800 miest v sedlovej hodine. Kompenzáciou však bude rovnomernejšia ponuka a hlavne atraktívnejší interval pre cestujúceho.
Proti 8 min. intervalu v špičke nič nemám, ale na ten momentálne niet. Môj návrh sa dá realizovať hneď a DPMK na ňom ešte ušetrí.