no, pokial nebudem v robote, tak nie je problem, len v robote zvyknem byt 12 hod, cize to absolutne potom nestiham ale ked mam volno, tak nie je problem
Rozlišuj prosím medzi zmysluplnosťou linky a zmysluplnosťou intervalu. Stará L5 plnila jedinú funkciu - spájala Južnú triedu s Moldavskou cestou a Triedou SNP. Nič iné neplnila. Ktorákoľvek jej ďalšia funkcia bola nahraditeľná inou linkou. Okrem toho bola zbytočne dlhá a tým pádom sa pomerne ťažko koordinovala s inými linkami.
Pre obnovenie L5 nepoužívaj argumenty typu, že L9 je preplnená, lebo tam je riešením skrátenie intervalu a nie zavedenie novej linky. Pevne verím, že sa aj Košice dožijú prestupnej tarify. Potom sa aj Košičania budú musieť naučiť, že liniek má byť čo NAJMENEJ a intervaly na nich čo NAJKRATŠIE. Za týmto účelom bude musieť veľa súčasných liniek zaniknúť. A kiežby zanikla.
Takéto zásadné debaty by asi skôr opisovači výpravy videli v diskusnom fóre. Zaberáme im miesto
Isidor: vies ako to funguje v dpmk, kazdy, len to, co musi a co nemusi, nerobi Nehovoriac o tom, ze vacsina vodicov na vozoch s palubnym pocitacom ani nevie, na co je tlacitko pasmo...
A pokial, ze by si aj nebol z ke, tak myslim, ze by si si mal zistit, ze kolko listkov a do akeho pasma Ti treba. Napr. v Ziline maju iba dve pasma a to prve pasmo do sest zastavok a druhe od sedem a viac zastavok, pricom zakladny listok do sest zastavok stoji 10 sk a od sedem stoji 12 sk
Presne tak, co ti poskytuje dopravny podnik vo svojom info systeme je pre teba biblia. bavil som sa na tuto temu minule s 2 revizormi, co by robili, ak by som sa vo voze s PASMOm : 0 odmietol preukazat listkom. Samozrejme, nic o tychto veciach nevedia a ani mi nevedeli povedat, ako by zareagovali, keby som na plnu hubu vyhlasil, ze neplatim, lebo som v bezplatnej preprave. Uz vyse roka cakam, ze sa mi to stane, ze zahram genialne divadlo tak, ako mi, spravnemu speakrovi, huba narastla. Nic mi ako zamestnancovi nehrozi, ale to teatro by bolo isto coolove. Vsetko je to len o nedodrziavani povinnosti vodica hlasit zastavky. A oni ako prepravna kontrola maju kontrolovat aj vodicov. Skoda len, ze o tom (s prepacenim za grobianstvo) prd vedia... Takze cestujte a neplatte, ked nemusite. Ak dostanete pokutu, na dalsie rano som u Dutka a nevyjdem od neho, kym ta pokuta nebude zostornovana. Aj keby ma mal vidlami vyhodit, co nehrozi, lebo vychadzame velmi dobre