Z mojich pozorovaní v prvý deň premávky to BN 9.5 dá bez cúvania, ak vodič trafí správnu stopu (pričom jej poloha je taká, že v kritických miestach nesmú byť obsadené parkovacie stojiská ničím väčším ako Smart ForTwo) a EBN 11 s drobným cúvaním (kvôli blbo umiestnenej dopravnej značke).
Medzitým však došlo k drobným zmenám, takže to tam už trochu vyzerá inak.
Košická sekcia má asi ako jediná tabuľu "Najbližšie odchody", čo už je vlastne zastávková tabuľa pracujúca s časmi podľa CP (teda všetky odchody majú pri čase značku ~). Čo keby ste tam pridali odkaz na to full-screen zobrazenie, ktoré má bratislavská zastávková tabuľa?
Ani linky R a RA nie sú nosné a majú svoju farbu na ikonke, aj keď farba čiary pre túto linku je šedá. Farbu však dostali kvôli svojmu špecifickému významu (23 ako linka na letisko, R/RA ako špeciálne linky pre USS) a aby boli z diaľky odlíšiteľné od (tmavo-/svetlo-)šedých liniek.
23 nie je nosna. Ved nema ani "svoju ciarku" na mape a farebnu schemu ma podla pracovnych spojov R/RA. Okrem toho, kosicka MHD ma svoje nosne linky tak nejako historicky baj ocko dane. Nie je to podla kapacity a intervalov.
Viko