Z mojich pozorovaní v prvý deň premávky to BN 9.5 dá bez cúvania, ak vodič trafí správnu stopu (pričom jej poloha je taká, že v kritických miestach nesmú byť obsadené parkovacie stojiská ničím väčším ako Smart ForTwo) a EBN 11 s drobným cúvaním (kvôli blbo umiestnenej dopravnej značke).
Medzitým však došlo k drobným zmenám, takže to tam už trochu vyzerá inak.
Košická sekcia má asi ako jediná tabuľu "Najbližšie odchody", čo už je vlastne zastávková tabuľa pracujúca s časmi podľa CP (teda všetky odchody majú pri čase značku ~). Čo keby ste tam pridali odkaz na to full-screen zobrazenie, ktoré má bratislavská zastávková tabuľa?
Ani linky R a RA nie sú nosné a majú svoju farbu na ikonke, aj keď farba čiary pre túto linku je šedá. Farbu však dostali kvôli svojmu špecifickému významu (23 ako linka na letisko, R/RA ako špeciálne linky pre USS) a aby boli z diaľky odlíšiteľné od (tmavo-/svetlo-)šedých liniek.
23 nie je nosna. Ved nema ani "svoju ciarku" na mape a farebnu schemu ma podla pracovnych spojov R/RA. Okrem toho, kosicka MHD ma svoje nosne linky tak nejako historicky baj ocko dane. Nie je to podla kapacity a intervalov.
Chcem sa spýtať, prečo je linka 23 "nosnou" autobusovou linkou, keďže jej interval (okrem 2 hodín počas dňa) predstavuje len 30 min.
Premáva momentálne trolejbus počas nedieľ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mi.v