Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: myslavcan #86948:
Ak vybuduješ pohodlné prestupné uzly na Poľove a Pereši, tak to nemusí zacieliť iba Šacu.
Reply on: milan007 #86946:
Mňa vôbec neprekvapuje, že sa nebuduje trať do Šace. Máme v meste oveľa väčšie sídliská bez električiek. Ak teraz Šaci stačia 2 klbáky za hodinu v sedle, tak sa tam nič stavať neoplatí.
Reply on: milan007 #86946:
Prekladala sa R1 a R7. Kazda mala hodinovy interval. Neskor sa R7 zmenila na R4 a skratila po Optimu. Pre obsluhu studentov z TUKE
Reply on: PatrikDPMKFans #86942:
Ja som čítal, že spojenie bývalo od 1994 v intervale 30 min mimo špičku, aj cez víkend. 60 min až niekedy od 200x. Ale ok, je jasné, že dnes už tie návozy nie sú, čo bývali. Preto ma skôr prekvapuje, že sa nebuduje tá spojnica do Šace či k letisku, čím by sa potenciál dráhy využil viac.
Reply on: klobasa #86940:
Spojenie mesta a U$ $teel-u existuje, zabezpečuje ho linka 52 s prestupom na Učňovskej na linku 26, ktorá v sedle nadväzuje na každú 52, teda spojenie každých 30 minút.
Reply on: klobasa #86940:
boli ste sa previezt mimo "špičky" do železiarní? garantujem vam že električky tam jazdili uplne prazdne občas jeden dvaja cestujuci maximalne po Pereš..takže toto izaj nema vyznam aby električky tam robili kilometre naprázdno.
Reply on: klobasa #86938:
ide mi vseobecne o nove vozidla a vsetci dobre vieme ze trolejbusy v KE nechcú.
Reply on: klobasa #86940:
A celodennú premávku v minulosti mala len linka R1 a cez PD bola doplnovana mimo špičky linkou R7 v 60 minútovom intervale ostatné Rky premávali tak ako dneska len v čase striedania zmien
Reply on: klobasa #86940:
Pokles počtu pracovníkov v železiarňach a zvýšené množstvo ľudí jazdiacich autami spôsobili pokles počtu cestujúcich Rkami.
A dokedy budú spoje R1-8 obmedzené tak, že spojenie so zeleziarnami už mimo návodov neexistuje vo forme celodennej premávky?
Reply on: klobasa #86938:
Trolejbus je triedny nepriateľ, proti ktorému treba bojovať všetkými prostriedkami.
Reply on: LUKYmhd #86937:
Iné vozidlá - trolejbusy sa nejdú kupovať?
Zdravim všetkých mam pár otazok: Ako to vyzera s elektrobusmi a najma s vystavbou nabijačiek? Kedy realne možu prist prve kusy a začne sa robit nebijacie stanice? Dalej ako to vyzera s nakupom iných nových vozidiel? Kolko by ich malo byt a kedy /mimo elektrobusov/? A posledna otazka kolko trva reko jednej KT? Cela flotila bude trvat nejake roky však? Dakujem vam krasne za odpovede.
Reply on: Macejko_MG4 #86916:
Takže v KE tabule robia čo chcú a nerieši sa to? V TN by také niečo bolo ojedinelé a dopravca by to zjavne hneď riešil. Hmmm.
Reply on: 2TheMHDmarek3 #86933:
Vďaka
Reply on: 2TheMHDmarek3 #86933:
Ďakujem za odpoveď
Reply on: PatrikDPMKFans #86931:
6X bol autobusový "nočák", medzi Domom umenia a Terasou šiel okolo starej nemocnice a cez Železníky 😉
Reply on: Yogi616 #86922:
Iba som poukázal na to, že keď sa vo veci označenia nejako "vyrieši" technická spôsobilosť aj bez toho, aby označenie fungovalo, hneď za ďalším rohom môže také riešenie zostreliť podnet prichádzajúci z inej strany.
Reply on: klobasa #86930:
Naposledy električky v noci pravidelne premávali ešte v komunizme jazdili napr linka 6x a ďalšie a potom raz jazdili v noci keď tu bol pápež v roku 1995
Jazdili v KE niekedy nočné električky?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.