Reply on: Dispecer #87104:
Áno, stena haly vysvetľuje tú dlhšiu koľaj a tie dve ďalšie vysvetľuje predovšetkým pridanie zhlavia. Tá prístupová cesta by z nich zobrala len pár metrov. (V obrázku som urobil chybu, časť krajnej koľaje predsa len nemala byť modrá, lebo zostáva, kde bola. Jej užitočnú dĺžku skráti vložená výhybka.) Predsa len v súčte odstránených úsekov už ide o nezanedbateľný úbytok odstavnej dĺžky, na ktorý som chcel poukázať, že asi až tak podniku nevadí. Lebo keby vadil, niekto by sa ho snažil pri tvorbe projektu za každú cenu aspoň čiastočne kompenzovať, napríklad pridaním jednej alebo dvoch koľají na okraj rozvetvenia, čiže od vrátnice po stenu meniarne E. Na snímke starého stavu vidno, že miesto tam v pohode bolo aj na dve koľaje.
Yogi616
Linka 23 bude premávať na trase Staničné námestie - Letisko (pár spojov zájde k Faurecií, ale končí vždy pred letiskom). Linka 38 bude premávať k všetkým tým fabrikám - základná trasa Staničné námestie - A. Kvasa (nová zastávka za Faureciou). Niektoré ranné a večerné spoje budú premávať už z Ťahanoviec, resp. z Furče, keďže by sa vozidlá presúvali aj tak až na stanicu, takto zoberú ľudí už zo sídlisk. Podobne to bude fungovať aj pri ceste naspäť, ale iba večer - niektoré spoje prídu na stanicu a budú pokračovať ako linka 10 alebo 17.