http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=vysoke_tatry&no=54&id=27302aeef7f0edf2edf5f5f9edf5f2f425ef39323421341f252b2f333936
" Zavalená trať električky vedúca z Novej Polianky smerom na Štrbské Pleso týždeň po ničivej veternej smršti. Električka 425.955 mala šťastie, že ju nezasiahli padajúce stromy počas veternej smršte. Veľkú zásluhu na tom mal vodič, ktorý ju zaparkoval mimo dosahu stromov a taktiež odviedol cestujúcich do bezpečia. Paradoxom je, že o pár dní nato tento vodič dostal výpoveď. "
Môže mi niekto prezradiť, prečo dostal ten vodič výpoveď? Malo to niečo spoločné s tou mimoriadnou udalosťou?
" Zavalená trať električky vedúca z Novej Polianky smerom na Štrbské Pleso týždeň po ničivej veternej smršti. Električka 425.955 mala šťastie, že ju nezasiahli padajúce stromy počas veternej smršte. Veľkú zásluhu na tom mal vodič, ktorý ju zaparkoval mimo dosahu stromov a taktiež odviedol cestujúcich do bezpečia. Paradoxom je, že o pár dní nato tento vodič dostal výpoveď. "
Môže mi niekto prezradiť, prečo dostal ten vodič výpoveď? Malo to niečo spoločné s tou mimoriadnou udalosťou?

Balky
L3 s odchodom z OC Vazec 6:07 meskala cca 2min, L38 s odchodom 6:10 sla skor o1min.Podla CP mala mat elina naskok 3minuty, no realita bola taka, ze L38 sla uz od OC Vazec dokonca pred nou.
A teraz sa ta, ako cestujuceho, ktory stoji na zastavke a potrebuje sa dostat na NO, pytam:Cim pojdes, ked vies, ze L3 stoji vsade na Juznej, pricom L38 nou "len prebehne"?A takto aj vyzerala vytazenost spojov...
Stale vravim...ludia pojdu tym, co je rychlejsie...takze je potrebne zriadit preferencie na krizovatkach a zvysit cestovnu rychlost elektriciek (aspon na uroven Shortyho ? ).