A celodennú premávku v minulosti mala len linka R1 a cez PD bola doplnovana mimo špičky linkou R7 v 60 minútovom intervale ostatné Rky premávali tak ako dneska len v čase striedania zmien
Zdravim všetkých mam pár otazok: Ako to vyzera s elektrobusmi a najma s vystavbou nabijačiek? Kedy realne možu prist prve kusy a začne sa robit nebijacie stanice? Dalej ako to vyzera s nakupom iných nových vozidiel? Kolko by ich malo byt a kedy /mimo elektrobusov/? A posledna otazka kolko trva reko jednej KT? Cela flotila bude trvat nejake roky však? Dakujem vam krasne za odpovede.
Iba som poukázal na to, že keď sa vo veci označenia nejako "vyrieši" technická spôsobilosť aj bez toho, aby označenie fungovalo, hneď za ďalším rohom môže také riešenie zostreliť podnet prichádzajúci z inej strany.
Naposledy električky v noci pravidelne premávali ešte v komunizme jazdili napr linka 6x a ďalšie a potom raz jazdili v noci keď tu bol pápež v roku 1995
Mne naopak žltý lem okolo dverí pripadá ako praktické zlepšenie oproti dnešnému stavu. Lemovanie dverí výrazne odlišnou farbou je teraz vo viacerých mestách Európy trendom. Pomáha to slabozrakým nájsť dvere. A nielen im. Pamätám si, ako pri niektorých CVR, ak mali polepom príliš zakamuflované dvere, sme permanentne riešili, že ani zdraví ľudia nevedia nájsť dvere a hladkajú fóliu v zúfalej snahe nájsť tlačidlo na otvorenie. Verím preto, že pre človeka so zdravotným znevýhodnením to môže byť každodenná výzva.
Drew5