Vážení kolegové, dovolím se zeptat.
Tramvaje T1 ( #201 - 211 z let 1956-1957) byly do Košic dodány od výrobce s podélnými sedadly pod okny nebo s příčnými sedadly?
tak tak.. a je mnoho liniek kde mozu byt kratke vozy...myslim ze v niektorych casoch aj na 27...klbova 12stka je tiez prepych... klbaky hlavne na 10, 15, 17, 19, 36, 52, 71, 72.
Verím tomu, ze sa po prichode klbakov konecne podari dodrzat typovost na klbovych linkach. Ale mam zasa obavy najma kvoli dozivaniu SU15, ak sa budu nahradzat klbakmi (napr. na linke 27), a vyprava klbakov sa zasa o nieco zvysi, tak moze byt na jar opat problem. Ak sa ma dodrziavat typovost na linkach, je potrebne zohladnit aj strukturu vozidloveho parku. Ale viem si predstavit, ze by napr. taku linku 55 mohli prevziat uvolnene kratke SORky, aby sa mohla typovost dodrziavat tam, kde je to viac treba.
SU15 aj SU18 z ostravy boli v podstate samostatne typy, odlisne od nasich, cize z hladiska udrzby velmi nakladne, v pripade poruch by viac stali ako jazdili, kedze by sa pre kazdy voz museli objednavat specialne nahradne diely. V pripade SORiek ktore su zastupene pocetnejsie, sa niektore bezne nahradne diely uz nakupuju vopred, pripadne sa daju diely docasne menit medzi vozmi ako rozbite dvere alebo elektronika. V tejto situacii radsej nie. Zo sotohladiska samozrejme je to skoda
No konečne, to trvalo! Neskutočný pôrod. Že sa zdohadali aspoň daco za tie roky sa začalo to sa ešte vravelo tusim že sa ide modernizovať depo za čias keď nastúpil súdruh harasi, odvtedy boli už ďalšie 3 vlády a traja primátori v meste prešli kks.. A toľko mediálneho humbuku a P. R. čo kolo toho bolo celkovo doteraz to sa len tak nevidí..Vyzerá že podobný pôrod ak nie väčší budú aj nové električky.. O pokračovaní MET ani nehovoriac..
Urbanway 2423
Ďakujem pekne za odpoveď.