Reply on: LUKYmhd #85218:
SU15 aj SU18 z ostravy boli v podstate samostatne typy, odlisne od nasich, cize z hladiska udrzby velmi nakladne, v pripade poruch by viac stali ako jazdili, kedze by sa pre kazdy voz museli objednavat specialne nahradne diely. V pripade SORiek ktore su zastupene pocetnejsie, sa niektore bezne nahradne diely uz nakupuju vopred, pripadne sa daju diely docasne menit medzi vozmi ako rozbite dvere alebo elektronika. V tejto situacii radsej nie. Zo sotohladiska samozrejme je to skoda 
Urbanway 2423
Už dlhšie rozmýšľam nad tým, ako u vás v KE fungujú služby, keď máte toľko rôznych liniek R, RA a pod. Sú to nejaké špeciálne služby, ktoré odjazdia len RA a potom nejaký 1-2 spoje v špičke, keďže som si všimol, že vo výprave boli vyznačené ako poradie začínajúce na 46 alebo sú to normálne celodenné služby, ktoré si "odbehnú" zo svojej linky, príp. ich voz vykoná vrámci výjazdu/dojazdu do vozovne? Takisto aj na nočných linkách boli vo výprave vyznačené poradia 41, to sú samostatné služby, alebo večer prechádzajú z denných liniek na nočné? Existujú v KE aj nejaké služobné spoje, ktoré premávajú medzi radiálami, príp. zo stanice do vozovní? Tiež ma vo výprave zaujali aj F-kové linky, ktoré by mali premávať v U.S.S. Vedel by mi niekto povedať, koľko ich je a ako vlastne fungujú (majú nejaký centrálny prestupný bod alebo niečo podobné)? Je nebodaj niekde dostupná aj mapa ich trás (našiel som tu len mapu bez liniek)? Dúfam, že mi to niekto bude vedieť/môcť vysvetliť. Vopred ďakujem.