Reply on: romeo #84248:
Veľa vecí by sa dalo poškrtať, upraviť, veľa spojov premáva prázdnych, dokonca úplne bez cestujúcich, najmä v okrajových časoch. Ale všetky zmeny je potrebné najprv zistiť, overiť, vymyslieť operatívny stav, ak to má byť trvalo treba vydať nové cestovné poriadky, oznamy, všetko to stojí nejaký čas a treba na to ľudí. Kto robí tak zabezpečuje operatívne zmeny. A o dva dni sa situácia zmení a robota v čudu, opäť niečo nové vymýšľať...
myslavcan
1. Platnosť časového cestovného lístka na 30 dní sa predlžuje o ďalších 60 dní
(dodatočná doba platnosti), pokiaľ bol platný v období od 09.03.2020 0:00 hod.
do 31.03.2020 24:00 hod.
2. Platnosť časového cestovného lístka na 90 dní sa predlžuje o ďalších 60 dní
(dodatočná doba platnosti), pokiaľ bol platný v období od 09.03.2020 0:00 hod.
do 31.03.2020 24:00 hod.
3. Platnosť časového cestovného lístka na 180 dní sa predlžuje o ďalších 60 dní
(dodatočná doba platnosti), pokiaľ bol platný v období od 09.03.2020 0:00 hod.
do 31.03.2020 24:00 hod.
4. Platnosť časového cestovného lístka na 365 dní sa predlžuje o ďalších 60 dní
(dodatočná doba platnosti), pokiaľ bol platný v období od 09.03.2020 0:00 hod.
do 31.03.2020 24:00 hod.
5. Predĺženie platnosti o ďalších 60 dní nastane v ďalší mesiac po mesiaci, v ktorom bola ukončená mimoriadna situácia“
Poslanci zase schválili nejednoznačné znenie. Týka sa to lístkov, ktoré platili počas celej tejto doby (od 9.3. do 31.3.), teda na mesačník platný medzi 6.3. a 4.4. sa to vzťahuje, ale na ten platný medzi 26.2. a 27.3. sa vzťahovať nebude? Ak stačí aby časť platnosti lístka "padla" do intervalu od 9.3. do 31.3., tak potom čo v prípade, keď si niekto predĺžil platnosť napr. 15.3.? Pridajú mu tých 60 dní raz (k prvému alebo druhému) alebo dvakrát (k obidvom lístkom)?
Asi skúsim tieto otázky odoslať DPMK, mestu a pánovi Špakovi, ktorý navrhol tento pozmeňovák.