Mam otazku: ako to vyzera s Variami? robia sa na ich upravy ked stale na linkach 2 a 4 strasia T6? A ked uz mohli sa cp prerpbit pretoze nie je pravda ze vsetky spoje na linkach 2 a 4 vykobavaju NP elektricky ked tam pride taketo strasidlo.
Poslednú dobu je na kruhovom dosť veľký hluk električiek pri prejazdoch, celú dobu to škrípe.. Koľko tu vlastne bolo inštalovaných tých mazníkov či ako sa to volá?
Ak jazdi skor je to ina vec ja som narazal na to ze tesne prestupy nie je riesenie..bus ma ist samozrejme podla CP tym som nechcel povedat ze nadbehy su v poriadku. A na hlavu si ty moj zlatý.
Aké spoliehanie sa na to, že bus počká? Sťažovateľ poukazoval na skoršie odchody spojov, pre ktoré nestíhal prestúpiť. Takže stačí nejazdiť s nadbehom. Alebo chceš povedať, že cestujúci má ísť skôr, lebo šofér ide príliš skoro a preto ho nestihne? Si na hlavu?
Keby tie busy jazdili kazdu hodinu nepoviem ale z Furce mas bus kazdych 10 min aj vecer..nestaci? aky problem je vyrazit skor a nie si nechavat na prestup 2 minuty a spoliehat sa ze ma pocka bus? Ak posunies L36 narusis koordinaciu s L19. Len za to ze sa nikemu nechce ist skor na bus.
Áno, cestujúci je tu pre dopravcu, nie naopak. Občan má iba platiť, prispievať daňami na verejnú službu a k tomu sa ešte prispôsobiť nekvalitným službám, ktoré za to dostane a pre istotu aj dlhšie cestovať.
Mam pre vas jedno riesenie..ani staznosti pisat netreba co tak vyrazit skor na L71 ktora pride 10 min pred odchodom L36 a v pohode tym padom stihate prestup? netreba chodit na tesno a spoliehat sa ze vas vsetko pocka..z Furce mate aj vecer spoj kazdych 10 min a da sa prestupit aj na Mieri dajme tomu cize si natiahnete trochu cas v pohode zo 71 prestupite ci uz na Tescu alebo na Mieri a stihate 36.
Dobrý deň , chcel by som sa posťažovať na časy autobusov od 21:30 hod. smerom na Sídlisko Ťahanovce pre ich skoré odchody č.36 od Tesca Džungľa. Linka 72 z Furče má príchod 21:58 hod. a 36 na Ťahanovce odchod o22:00 hod. často nepočká cestujúcich z Furče na Ťahanovce. Bol by som rád aby dodržiavali časy odchodov , lebo potom tam je 20 minútové čakanie na ďalší spoj . Je to jediný spoj na Ťahanovce . Za pochopenie ďakujem .
Asi som v správnom topicu... Ale keď sú v meste Nové autobusy sor tak by sa tam mohlo doplniť motory na webe keď majú euro 6 a sú prvé v meste s takým motorom...
Nestresuj. Krizovy manazment nemusi byt odbornikom v doprave. Ma nastavit personalistiku a uctovne vystupy tak, aby to podniku pomohlo. Krizovy manazment su v tomto pripade ludia v predstavenstve. Riaditel dopravy a riaditel techniky maju byt odbornikmi vo svojom odbore, oni su vykonnymi riaditelmi. Nechaj tomu cas prosim ta
Ďakujem autorovi za pekný článok "spomienku" Trolejbusová doprava v Košiciach ticho oslávila svoje štvrťstoročie
Pevne verím, že v dohľadnej dobe sa oživí tbusová sieť a nie len to (eurofondy, ešte nepovedali posledné slovo)...
Kedysi, písal sa rok 2006, jeden tu imhďák "dnes cudzinec" vypracoval (dosť dôkladne a precízne) dokument Rozvoj tbusov v Ke a poslal na magistrát aj do podniku. Ktohovie na ktorom stole, alebo v ktorej zásuvke to skončilo...
Čo sa týka nelichotivej situácie v DPMK, nie je to prekvapujúce zistenie, že DPMK je v nepriaznivej finančnej situácii. O tom som písal už veľmi dávno. A nemám sladkých 32, ani nie som zo Smeru. Ale maslo na hlave majú všetci mudrci z Košíc (myslím poslanci atd), a to ani nehovorím o odborníkov z palcami a arogantnými manažérmi zo Smeru.
Konečne to však niekto povedal nahlas. Že dlhodobo DPMK nemôže fungovať tak, aby nemal vyrovnané hospodárenie, pretože pri tak obrovských stratách si DPMK prežral celé vlastné imanie firmy. To má samozrejme nielen teoretické, ale aj praktické dôsledky. Najmä v oblasti dlhodobého plánovania a riadenia cash-flow. Druhým praktickým dôsledkom je, že podnik nemá dosť prostriedkov na udržiavanie a obnovovanie dlhodobého majetku. Tretím dôsledkom je, že mesto si len posunulo deficit a jeho riešenie do ďalších rokov, pretože malo to riešiť mesto ako vlastník podniku.
Hógusy pókusy mesta a manažérov, ktoré riešili nepriaznivé hodnoty ukazovateľov vlastného imania cez preradenia dlhodobého majetku mesta (pozemky) do majetku DPMK formálne zlepšili kritérium vlastného imania, v skutočnosti nič nevyriešili, pretože hlavným dôvodom zhoršujúcej sa situácie mesta je dlhodobý nesúlad nákladov a výnosov DPMK (znova išlo len o posunutie problému do budúcnosti.)
aby som nediskriminovala: pentou, j&t, istro atd atd.
A najvacsi flip je, ze hned ako sa nieco napise proti "nasim" tak sa najdu akcie chtivy hlupacikovia, ktorym ani netreba platit a hned ochotne brania na diskusiach "nasich". Zrazu ma kazdy z nich ekonomicke vzdelanie, minimalne tri doktoraty z ekonomie, 15 rokov skusenosti z top manazementu, 4r z prava a 10r ako riaditel Top10 nadnarodnej firmy. A samozrejme pri tej vsetkej skusenosti maju iba sladkych 32, lebo stary ludia su hlupy, zvacsa su to komunisti a teda im netreba verit a chcu iba rozkradnut co sa da, boh chran ak su nahodou zo Smeru, to je rovno na upalenie. A v reale su ti hlupacikovia 12h za pasom. To je obraz slovenska od 2000 az doteraz.
je zaujimave ako media vlastnene pentov a spol. rady podporia "tych nasich" a hned sa vytvaraju krizove manazmenty. DPMK asi nikdy za svoju historiu nebolo v zisku, tak co robia z beznych operativnych vydavkov firmy a ich omeskania take halo? Vacsina firiem na SK je vo velmi podobnej situacii, kde si medzi sebou dlhuju a nikto z toho nerobi halo - lebo to nie je vztah fyzicka osoba - obchod, ze si nieco kupis a hned platis, ale obchodny vztah a tam platia celkom ine pravidla, lehoty a dohody. Dam este lepsie - pravicove a smeracke firmy dlhuju sta miliony Socialnke a Zdravotnym a nikde o tom nikto v sme, korzare ci trende nepise. Lebo to su "ich firmy" a o tych len v dobrom.
Change view
You can search for more expressions divided by the space.
pandacierna
A najvacsi flip je, ze hned ako sa nieco napise proti "nasim" tak sa najdu akcie chtivy hlupacikovia, ktorym ani netreba platit a hned ochotne brania na diskusiach "nasich". Zrazu ma kazdy z nich ekonomicke vzdelanie, minimalne tri doktoraty z ekonomie, 15 rokov skusenosti z top manazementu, 4r z prava a 10r ako riaditel Top10 nadnarodnej firmy. A samozrejme pri tej vsetkej skusenosti maju iba sladkych 32, lebo stary ludia su hlupy, zvacsa su to komunisti a teda im netreba verit a chcu iba rozkradnut co sa da, boh chran ak su nahodou zo Smeru, to je rovno na upalenie. A v reale su ti hlupacikovia 12h za pasom. To je obraz slovenska od 2000 az doteraz.