Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Všetkým diskutérom prajem krásne prezitie Vianočných sviatkov 🙂
Zaujalo ma toto:

https://kosice.korzar.sme.sk/c/22005514/rosady-v-dopravnom-podniku-primator-poprosil-o-pomoc-krizovych-manazerov.html?ref=av-left

Nový primátor do DPMK poslal krízových manažérov a ani jeden nie je odborníkom v doprave. Zaujímavé, že ako majú liberáli, pravica a nezávislí plné ústa jedu keď to isté robí Smer a SNS, ale keď to robia oni, už je to v poriadku. Ako má krízu v dopravnom podniku zahnať niekto, kto nevie čo s dopravným podnikom robiť? Veď jeden je možno tak obchodník zo spoločnosti ktorá vyrába PHM a druhý výrobca šalátov z rýb. Ako keby poľnohospodár mal zahnať krízu na gynekologickom oddelení.
Reply on: afeno #83536:
štartovanie všetkých autobusov 2 hodiny pred nástupom 365 dni v roku či treba či ne takisto
Reply on: veteran #83535:
Výdavky za udržiavanie trolejbusovej siete pod napätím by mohol tiež dakto spočítať 🙂
Reply on: mi.v #83528:
Ad deponovacia kapacita: teraz sa v hale nabíja 15 vozov, plus mínus zvyknú byť odstavené dva-tri tak aby sa z haly dalo vyjsť, čiže klbákov určite menej. Baterkové haraburdy sa nemusia nabíjať len v hale, niekde sa dá nájsť fotka z ČSAD, kde ich nabíjajú vonku, to sa však likvidátorom TD nehodilo samozrejme. Ad kapacita: napíšem koncom týždňa, čí mi vydržali. Trolejusy nemusia byť v hale, tam väčšinou stáli vozy na ktorých sa niečo robilo, ešte bolo zvykom, že trhanárske vozy stáli dnu, 4 kusy.
Reply on: reparil #83530:
A nemáte takto náhodou väčšinu tých baterkobusov z eurofondov, drúčik?
Reply on: mi.v #83531:
Zda sa mi, ze autobusy mali byt po zruseni garazi VSA presunute na Bardejovsku.
Reply on: 5801 #83529:
Zrušenie VŠA bez náhrady pochopiteľne chýba. Malo/má mesto v pláne inú plochu?
Reply on: 5801 #83529:
jednoducho predat kym sa este da vyhodne polovicu tych blbych baterkobusov ktore sa totalne zbytocne nakupili, len zaberaju zbytocne miesta v depe a garazi -to boli totalne vyhodene eura do vzduchu, nove vedenie dpmk by to malo spravit ako prve zbavit sa ich minimalne polovicu dat prec,nechat ich len zopar na okrajove linky kde nie je potrebna vacsia kapacita- a za usetrene resp ziskane prachy z predaja + nejake eurofondy navyse nakupit dlhe parcialne trolejbusy v pocte aspon 10-15 ks ,aby boli nimi pokryte nosne linky na ktorych kedysi premavali
Reply on: afeno #83527:
Problém je ten, že keď večer-v noci prídu busy z mesta tak všetko parkuje pod trolejmi, niet kde stáť.... Už keď prišli nové Sorky v noci sa rieši kde parkovať autobusy aby sa to všetko pomestilo. V prvom rade ak budeme rátať s TD, treba vyriešiť, kde dáme busy z Hornádskej, aby sme vôbec mohli prevádzkovať zázemie pre TD v garáži.
Reply on: afeno #83527:
Neviem ako je tam teraz plno, ale trolejbusov je prinajlepšom 7 a aj z nich už nemusí byť všetko použiteľné. Koľko je deponovacia kapacita haly keď vezmeme kĺbové vozidlá? Odhadujem 12-15? Opravte ma... Na imhd je odtiaľ málo fotiek, ale prazsketramvaje pomôžu 🙂 http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2015112401 Dobre vidím, že na niektoré miesta sa vojdú 4 vozidlá vedľa seba? Alebo na vonkajšej stope v tvare U sa vojde aj 7 za sebou? Tým som chcel iba povedať, že tá hala sa mi nevidí taká malá. A musia byť všetky baterkáče a všetky trolejbusy v hale? A ako sa majú baterky baterkáčov? Ešte umožňujú normálne jazdiť linky?
Reply on: mi.v #83522:
Tak, keď si môžme dovoliť Solarisy nahrádzať na 12ke SORkami..

Čo sa týka takej haly TD, keby sa tam aj teraz vrátili trolejbusy, tak kde by boli elektrobusy?
Reply on: Dispecer #83525:
Aj CAF!
Reply on: reparil #83523:
Parciálne trolejbusy (aka trolejbusy s baterkami) robí už kde - kto... 😉
Reply on: KVKV #83516:
a čo úprava vozovne? (dielni) a trať? načo (okrem dáždnikov)?
a tie parcialne trolejbusy kto vyraba, robi to niekto vobec, od koho by sa nakupovalo? solaris, sor ci skoda? cize bez nakupu tychto vozov a dodatocnej upravy uz existujucej trolejbusovej siete na tento typ trolejbusov realizacia navratu trolejbusov nebude mozna?
Reply on: afeno #83521:
Keby ste na to neboli upozornili, nenapadlo by ma, že SU 15 má porovnateľnú kapacitu s dlhým trolejbusom. A fakt...

Do stavu a údržby nevidím – či je ľahšie a lacnejšie udržať prevádzkyschopné SU 15 alebo staršie (ale o to jednoduchšie na údržbu?) 15Tr. Alebo možno máme dosť nových, takže vo výprave ani jedny ani druhé reálne nechýbajú? Ako je to?
Reply on: mi.v #83520:
Jasné, bolo by to menšie zlo, ale keď doteraz tie vozy nechýbali (nevypravené spoji boli väčšinou argumentované nedostatkom vodičov, čo je zase chyba komunikácie s cestujúcimi), tak národu bude ťažko vysvetliť že 15Trky sú nejaká spása a jediná možnostlť záchrany výpravy. Obvzlášť keď sa vyraďujú SU 15.
Akákoľvek snaha o záchranu trolejbusov bez nákupu nových bude len a len kontraproduktívna.
Reply on: afeno #83519:
Nepomohli by tie staré trolejbusy aspoň ako kapacitná posila v špičkách? Alebo po konci výluk už máme dostatok kĺbových autobusov na všetky linky?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.