Ako sa bude realizovať časť trasy X9 smer DPMK, ktorú tam uvádzajú?
ŽELEZNÍKY, KRIŽ.: električková zastávka
ALEJOVÁ, GYMNÁZIUM: stanovište linky 34, 54
PRI PRACHÁRNI, OC: stanovište linky 15,16
Dostať sa z tej električkovej zastávky na cestu - vybrať obrubníky za električkovou zastávkou?
Od gymnázia Alejová k zastávke Pri prachárni: otočiť sa cez električkový pás?
jj "tam" to je.. aj vonku na jazere na zastávkach dnes to disečerske auto orzvážalo a lepili to na zastvávky,, hm ale "tu" to ešte nieje ? hm no ako sa pozerám náhrada za električky L 9 (teda X9) v useku Spol.pavilon, železniky, vss, Važecká,,,, nieje tam napisane kde bude bus zastavovat? na trati po alejovej? alebo na kraji cesty s výstupom na obrubníky? a čo zastávka alejová-školy v oboch smeroch? a Autocemping, a vvs križovatka? Bude zachádzať kôly tomu do barce aby sa otočila? hm veka nejasnosti zatiaľ,, na to že od soboty to plati ... hm trochu "šite horucou ihlou" ake v celom DP..?
Táto trasa dpmk-terasa-amfik-kuzm-stanica by bola velmi užitočná aj ako pravidelná linka po výlukách. (šlo by tak presmerovať aj L9, šestka by potom mohla až na havlíčkovu).
Má to asi toľko sedadiel prístupných z nízkej podlahy ako Taškent, takže žiadna výhra. A o jeden hnaný podvozok menej. Je to síce civilizovanejší výrobca, ale nejak extrémne by som sa nad tým nerozplýval.
svajciarsky Stadler zacal robit pre Ostravu briky https://ekonomika.idnes.cz/ostrava-tramvaj-firma-stadler-svycarsko-mhd-dpo-ft9-/eko-doprava.aspx?c=A180324_150929_eko-doprava_mpl tvarovo a kapacitne velmi podobne s nasimi variami, no na rozdiel od twt preliezok ovela lepsi komfort ,nizkopodlaznost ,klimatizacia, wifi a pod hlavne urcite nebudu tak poruchove, ako tieto twt preliezky.. toto je rozumna investicia.. velka skoda toho nakupu a vyhodenych eu penazi v KE, tych nakupenych lacnych taskentwagen srotov z 90 rokov sa uz teraz tak skoro a lahko nezbavime (aj keby prislo a vymenilo sa cele vedenie dpmk ci mesta-pochybujem ze to budu chciet za lacny peniaz odpredat-take briky ajtak nikto chciet nebude,akurat mozno rumuni bulhari a pod)
no vsetko bude zavisiet od toho ako dopadnu komunalne volby na jesen.. to bude pre nase mesto aj v oblasti dopravy velmi dolezity milnik..
Podľa nemenovaného Košického Deníka má linka 6 nečakane premávať v Trase DPMK - Terasa - Amfiteáter - Kuzmányho - Námestie Osloboditeľov a Stanica.
Linka 9 očakaváne v trase DPMK - Terasa - Amfiteáter - Komenského - Havlíčkova
Zvyšné zmeny sa dozvieme počas tohto týždňa
Týmto veciam ktoré sa týkajú elektrickej výzbroje chápem, skôr by ma zaujímalo kadiaľ presne putuje ten silový vodič v priestoroch električky až k motorom. Vstupuje cez strechu do vozňa a potom ktorou cestou sa dostane smerom k podvozkom ??? ....ide dole popri oknách alebo ide dole v tej otočnej časti alebo je ten kabel uloženy niekde za kabinou šofera električky ???
romeo
https://www.dpmk.sk/sites/default/files/attachments/2018-04/MET%20kruhov%C3%BD%20objazd%20-%20n%C3%A1hradn%C3%A1%20bus%20doprava.pdf