Reply on: 110mat110 #82330:
Iste, súhlasím s tým, že interiér SORky je natlačený na seba a nepriestranný... Ale to s vystúpením polovičky autobusu je bohužiaľ daň za nízkopodlažné vozy, tu sa neuhneš už tak ľahko ako v iných, vysokopodlažných vozidlách. Aby som pravdu povedal, nezastávam sa koncepcie interiéru SORky, lebo podľa mňa je tam príliš málo miesta pre stojacich, v porovnaní s iným autobusom, ale to je vec nezávislá na počte dverí vozidla. Aj v Citelise keĎ sa sypem vonku napríklad do sedadla nad kolesom, tak pár ľudí posuniem do kočíkového... Naviac aj SOR s nižším počtom dverí, je na tom úplne rovnako tragicky, ale šírka uličky je proste vec ktorá nie je daná počtom dverí... Vyšší počet dverí výmenu cestujúcich proste zrýchľuje, o tom niet pochýb. Zaujímalo by ma ale ako tie autobusy vyzerajú pod tými schodíkmi, či by sa to nedalo urobiť o 10cm do strán užšie...
Dispecer