Reply on: Granite01 #81541:
Presne! Ale treba sa pozriet na aktualnu situaciu. Dajme tomu, ze mame celkom vhodne linkove vedenie. Na par vynimiek jazdia linky sposobom sidlisko -> centrum -> sidlisko. A malo kde mame nejake extra hluposti. Lenze ten interval. Zo ziadneho sidliska nie je sedlovy interval lepsi ako 10 minut. Prides busom do centra a prestup je na zaplakanie. Zle zastavky, neatraktivne intervaly, zapchy.
no zostáva otázka, kam chceli pri správnom (otočenom) nasadení dať skrutky.
veteran
A teraz sú dve možnosti:
A) kategória cesty sa zdegraduje,
Ako to zrejme dopadne nech si zodpovie každý sám. Pri rozhodovaní pomôžem faktom, že Ľavobrežná už dávnejšie vypadla z ÚPN-HSA. Zrejme z rovnakého dôvodu, prečo ÚHA zlikvidoval cestu poza Bajzovu s priamym napojením na príjazd na Námestie osloboditeľov (obchádzka Palackého ulice primárne pre MHD). Vtedy súdružka poverená vedením tento krok obhajovala vetou, že v tejto časti mesta je už doprava vyriešená, takže taká cesta nemá zmysel. Ak je toto schopná povedať osoba s kompetenciami, tak to ju potom môže pokojne nahradiť posledná predavačka s učňovkou (pri všetkej úcte k predavačkám).