Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Pali_KE #80583:
Co znamena "priprava na met"? Obmedzia dopravu a nechat tako ako na stanici?
Však v takomto stave je od leta. Ale treba uznať, že ešte asi nemali takú krízu, aby ju museli pustiť vonku.
práve že by nemala jazdiť s cestujúcimi ale mala by slúžiť na posun vo vozovni, majú tam ďalších 28 T6 a oni pošlu práve toto vonku 😃
veď to už dlhšie takto jazdí, teda pokiaľ som dobre videl
Reply on: tbus #80578:
Tiez som si ju vsimol (na fotke stojim za nou na semafore ? ) Co to je za napad? Dosla farba? ?
Reply on: Sheep221 #80576:
A teda KDE? (v ktorom meste) boli počítané vozokm pre K2 tak ako si uviedol?
Reply on: tbus #80573:
Odkial si vzal ze som napisal ze K2 v KE jazdili neviem, kazdy vie ze tu nikdy nejazdili, pisal som len to, ze vzkm pre K2 boli blizke solo elektricke a je pritom rozmerovo blizka Variam u nich je ale ten koeficient vyssi - niekde medzi solo elektrickou a supravou pretoze ma motory naviac. Kedze ten koeficient je viazany na konkretny typ elektricky, je nezavisly od toho ci by tato elektricka v kosiciach jazdila alebo nie.
Ak sa nepletiem, tak nejaký koeficient bol pri KT8, ktorá sa nepočítala ako 2xsólo (ale nejak 1,6, alebo podobne)... Ale o K2 som v Košiciach veru nepočul ? A tiež tie výpočty sú nejaké povrchné... Kde je kapacita, údržba, amortizácia?
Reply on: Sheep221 #80572:
To je čo za výpočty?
Reply on: Sheep221 #80572:
u akej K2 sa to v Kosiciach pocitalo? Myslis ten podnik na Sturovej?
Reply on: Rudyke902 #80566:
U Varii to bude riesene niekde medzi, supravou a kratkou elektrickou. U podobne velkych elektriciek K2 boli vzkm pocitane ako pri solo elektricke lebo stredny podvozk nebol hnaci(a teda neodoberal elektrinu). Pri Variach to neplati pretoze aj stredny podvozok ma motory.
Reply on: N/A #80569:
Trochu staršie, ale pre predstavu stačí:
https://imhd.sk/ke/doc/sk/10496/Rozpocet-na-rok-2012-Nic-nove
Reply on: N/A #80569:
dotácia od mesta pre DPMK bola posledne tuším 16,8 mil. eur
Kto mi vie povedať, že koľko Eurami dotuje mesto MHD v Košiciach? Lebo čítal som na web denníku Metro, že mesto tam dotuje MHD 11. miliardami.
No len koľko potom vydržia tie autobusy, keď budú chodiť po takej trati.
Reply on: monoblok #80565:
moznost tam je uz aj dnes, ak sa robi nahradna doprava, jazdi sa v smere do mesta po trati..
Reply on: Bjorn #80541:
No k tým supravam 2x LF2 som už davnejšie napísal aj ja svoj názor - a ten že viem si predstaviť žeby taka suprava tu v KE jazdila, ved je to de facto približne dlžka ako 3x T3 (teda trojička ), ktora u nás jazdila bežne na viacerích linkách R .. a dosť nástupných ostrovčekov z tej doby je stále dosť dlhých na taku supravu.. Písal som ale o tom, že nasadením týchto LF2 na linky čo ich tu máme sa celkovo kapacita znižila hlavne počas špičiek pracovných dni oproti tomu ak tam jazdili supravy T3 alebo T6 - ak jazdia na L 7, 9 ,6 .. Na L 3, 4, bohato postačuje taky voz aj počas špičiek - na L 2 aj solo voz T6 .. Teda fakt nasadenie jendeho varia LF2 na L 9 počas pracovneho dna cez špičku je oslabenie kapacity, samozrejme nie po celej jej dlžke,, Ak sa bavime o tom ako ale využit supravu 2x LF2 a jej vyťaženost, tak je tu aj možnost nie zrušit nejake linky ale naopak upraviť trasy či linkove vedenie ED ak vieme s akými vozmi už počita DP do výpravy, a prisposobiť inerval + trasy .. Napr. L 9 by mohla od Havlíčkovej cez tredu SNP jazdiť dalej na jazero nie po Alejovej, ale cez Moldavsku, NO a južnu triedu , teda natiahla by sa trasa tejto linky ešte aj čo sa týka km, a určite by využitá suprava bola po celej dlžke a po celý den.. Po tej trase ako som si všimol väčšina zastávok má na to požadovanu dlžku až na pár vínimiek,, Naopak zase aby sa obslužila niečim aj Alejova miesto L9 - mohla by napr L3 zo stanice jazdiť cez Alejovu na jazero,, Alebo L 4 z Kuzmányho cez Moldavsku a Alejovu do Barce,,aby zase sa viac vyžila a kapacita voza na L4 (LF2) .. atd atd,, Možnosti je viac, len treba sa tým zaoberat a komplexne to riešit - ak je tu už ten stav že máme vozy iných kapacit ako kedysi jazdili,, Predsa len iná kapacita voza a CP inervaly a trasy liniek máme "po starom"..
Ešte ma v tej súvislosti zaujíma ako si DP ráta vozokm u tých LF2 ? Pokial viem u solo voza to bolo inač, u supravy 2xT3 2xT6 tiež ináč a u KT8 tiež iná cena .. Teraz je to niečo medzi solo a supravou,, tak vozokm by mali byť ušetrené viac, ak sa väčšina suprav nahradila LF2 pluskom, nie? Ďakujem za pozornost.
Tie plány sú smelé, ale pri pohľade na správanie a rozhodnutia ľudí v DPMK mam pocit, že budú skôr utopicke. Ale možno motyka vystrelí a keď sa bude rekonštruovať Jazero, tak sa s možnosťou jazdy bus po tram trati bude počítať

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.