Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
L R1 529 (tusim) s CVR na K+K a HP
ale ta zadna cast vyzera super a to tankovanie a to prve okno z druhej strany a ten bus vedla ... to nema chybu.
len tie dvere
Reply on: tbus #8051:
to ja neviem a ani ma to netrápi, určite to nebolo zakryté len tak zo srandy..mne táto fotka došla takto. ?
Reply on: Diggi #8050:
co tam nemalo byt videne

Zeby vrak 3505 ? ?
[vtip]
Reply on: tbus #8049:
jaj to hej, to uznávam. Ale je to ako keby vložený celý výrez..možno tam je niečo čo nemalo byť videné... ? . Nič to ale nemeí na tom, že ten Solaris máme dúfam ešte tento rok tu ?
Reply on: Diggi #8048:
sak to bije do oci jak je to kopirovane tie tiene nesedia
Reply on: tbus #8047:
a čo s tým?
Reply on: tbus #8045:
to nie je montáž..čoskoro to budeme mať aj tu ?
fuj to je co sa SOLARIHNUS v novych fotkach

inac dobra montaz
K teme kurenie vo vozoch dodavam (pre menej znalych), ze ten markantny rozdiel medzi kurenim do vozu v elektrickach+tbusoch oproti abusom je preto taky, lebo kym v abusoch je kurenie riesene klasicky (hadam nemusim vysvetlovat ako), vo vozidlach elektrickej trakcie je primarne vykurovanie - vykurovacie telesa - napojene priamo z elektrickej siete.
A co sa tyka kabinky vodica, tak mi tu hadam nik nebude tvrdit, ze ak je vo voze zima, tak aj vodic by ju v kabinke mal mat. Shortyho nazor je uplne spravny, vodic je taky zamestnanec ako ktokolvek iny a ma tie iste prava a povinnosti. A k tym povinnostiam plati aj temperovat vozidlo podla vyhlaseneho stupna, co je aj kontrolovane. Takze ak sa stane, ze mate pocit, ze je vo vozidlach zima, nenadavajte na vodicov ale piste staznosti na DPMK, na MU, na magistrat, na VUC. Aspon sa s tym konecne pohne, lebo terajsi stav urcite nie je uspokojivy. A to som zimomilny clovek...
Reply on: Teply sofer!!! #8042:
To je vsetko pekne. Ale cerstvy vzduch musis niekedy nabrat nie. Darmo ze je teplo ked sa neda dychat... Ja s tym problem nemem, ale poznam ludi co maju. Ci azda radsej by si kriesil nejaku babicu zo zeme??? ? ?
My mame v kabinke teke teplo ze vy o nom mozte len snivat,
ked zapnem kurenie volakomu tam zacne byt teplo a otvory okno!!!, teplo unika von tak naco to zapinat kurenie vo voze ,naucte sa neotvarat okno v zime...!!!






? ?
samozrejme je tu este faktor ktory vstupuje do celej veci... podnik ziada setrit a vodic je medzi mlynskymi kamenmi...
Reply on: d #8038:
Samozrejme, že priestor na diskusiu tu je-nech sa páči. Len aby to neskončilo tak ako vždy u vodičov. ? ? ?
Reply on: d #8037:
Práve o tom som písal, že my tu nič nevyriešime. A predsa vodič nemôže(1) za to, že cestujúcim je zima a že chýbajú prístrešky. Ale ani jeden cestujúci sa nedovoláva prístreškov na oficiálnych miestach (DPMK a MÚ). A keď to nikto nevyžaduje.....

ad(1) Niekedy môže za to aj vodič, lebo napr. vozy T3 je možné vyhriať aj na saunu bez spotreby energie. Jedná sa o odpadové teplo avšak čím chladnejšie je vonku, tým menej sa zohreje vozidlo. Vezmi si, že napr. zrýchľovačom sa zohreje vzduch o cca15°C, takže ak vonku je 5° tak dnu 20°, ak je -5 tak len 10°. U vozidiel KT je ten ohrev pri odp.teple trochu menší, u vozidiel T6 nie je odp.teplo. Samozrejme, že odpadové teplo(vytvára sa pri brzdení) už ovplyvňuje priamo vodič, čím rýchlejšie jazdí, tým viac brzdí=teplo, jazda preiemerne rýchl.30km/h tzv. dojazdom na zastávku=zima.

Ešte som zabudol na klapky, ktorými sa teplo púšťa do vozidla-tie môže vodič otvoriť alebo zavrieť!
Dúfam, že si tomu aspoň trocha porozumel. Ak nie, dá sa to aj podrobnejšie vysvetliť.
ale sorry, rypem do srdcovej zalezitosti (ED) niektorych tu pritomnych a to je zjavne problem... * p.s: samozrejme ze staznost ma smerovat k DPMK ale len zopakujem ze mi slo o rozputanie diskusie... ale ako sa dalo cakat,vyvolalo to len utok...
a prispevky som schvalne umiestnil sem, ma to tu snad nazov DISKUSNE FORUM a nie do dispecera * a na ED som sa zameral aj preto, ze vacsina zastavok NEMA PRISTRESOK a najma v takomto dazdivom pocasi je to dovod ovela padnejsi ako stupen kurenia urcovany vylucne podla teploty...
narazam najma na opozita: 1) vodic teplo a od druhych dveri (nehovoriac v B vozni) total kosa... 2) v ED sa takmer nekuri a v AD specialne SU12/15 "polska sauna" je tak teplo ze sa mozes vyzliekat...
v prvom rade mi slo o rozputanie diskusie na tu temu... ja netvrdim ze vodic ma zdielat pocas jazdy zimu aku cestujuci... je tam dlhe hodiny a zasluzi si teplo...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.