Primátor všade do médií dáva info, že met bude realizovaný od júna tohto roku. V súčasnosti práve prebiehajú aj tak stavebné konania. Keďže sa ponuky otvárali 10.3. tak sa musia pri tak veľkej stavbe detailne prehodnotiť, či uchádzači splnili všetko, čo bolo potrebné a ak sa ich prihlásilo viac, istý čas to môže trvať. Avšak, ak niekto podal námietku na UVO, tak výsledky sa môžeme dozvedieť až o niekoľko mesiacov neskôr po prešetrení podnetov. Pre Slovenské médiá to nie je tak zaujímavá téma, ako napríklad bratislavský obchvat a teda netlačia na mesto, aby aspoň zverejnil, koľko subjektov sa do súťaže zapojilo, prípadne média nezisťujú u potenciálnych subjektov, či sa do súťaže zapojili. Jednoducho je potrebné vydržať kým to niekto ochotný zverejní. Môj osobný názor je ten, že mesto jednoducho nemá dostatok kapacít na prácu na viacerých projektoch naraz, preto často nastáva meškanie (ČH, futbalový štadión atď...)
Z toho "Mladého vojáčka" musí mať jeho manželka obrovskú radosť. Kde ho chytne, ta samý ...ot. Ináč od utorka Eurovia a IS-KE nabehnú na THC, rozkopú celú Ázijskú triedu ale DPMK na to nič, asi tie baterkáče majú aj levitačný režim jazdy...
Ekologicke elektrobusy nech radsej budu v Kosiciach ako tie hnusne stare zhnite trolejbusy ktore pokryvaju velmi male percento dopravy. Uz ich v Kosiciach nechceme.
mínus Reagovať | 29 Mladý vojáček
03.12.2015 5:35 | Oznám správcovi | Odkaz
Môžeme ísť do pr.... Aktivisti a petičiari za záchranu TD sú teraz triedny nepriateľ číslo jeden! Vrchnosť v DPMK a meste vie najlepšie, čo nám treba a čo nie, čo je pre nás dobré a čo nie. Nejaká otravná háveď zvonku im do toho kafrať nesmie a NE-BU-DE!
Niéééé. Sa predsa upraví linkové vedenie. Nevieš, že 71+72 jazdia príliš naokolo a že oveľa výhodnejšie budú priamejšie linky? ? Ideálne špička 20 min., sedlo 30 min. ? To povyháňa z MHD toľko ľudí, že budú bohate stačiť aj tieto nedorobky.
Ja som to konečne pochopil. My tu všetci nadávame na elektrobusy, a pritom je to len geniálna stratégia, ako dostať linkové vedenie v Košiciach na úroveň európskych miest: doteraz sa totiž DPMK nemohol dobre brániť, keď starosta (alebo starostka ;)) chceli spoje z ich MČ do celého mesta. Ale odteraz môže DPMK s kľudom zriadiť krátke linky na návoz k chrbticovým linkám a starostom povie "ľutujeme, naše autobusy viac prejsť nedokážu".
A navyše, časom bude elektrobusom klesať kilometrický dojazd ešte viac, takže ak náhodou nejaká ich linka bola pridlhá, bude ju treba skrátiť a argument v prospech chrbticovej ED a TD bude ešte silnejší. Geniálne. ?
Tatranka