Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Z toho "Mladého vojáčka" musí mať jeho manželka obrovskú radosť. Kde ho chytne, ta samý ...ot. Ináč od utorka Eurovia a IS-KE nabehnú na THC, rozkopú celú Ázijskú triedu ale DPMK na to nič, asi tie baterkáče majú aj levitačný režim jazdy...
Reply on: veteran #79533:
Nebuc mudry! ?

Ekologicke elektrobusy nech radsej budu v Kosiciach ako tie hnusne stare zhnite trolejbusy ktore pokryvaju velmi male percento dopravy. Uz ich v Kosiciach nechceme.
mínus Reagovať | 29 Mladý vojáček
03.12.2015 5:35 | Oznám správcovi | Odkaz

Reply on: S499.1023 #79534:
Môžeme ísť do pr.... Aktivisti a petičiari za záchranu TD sú teraz triedny nepriateľ číslo jeden! Vrchnosť v DPMK a meste vie najlepšie, čo nám treba a čo nie, čo je pre nás dobré a čo nie. Nejaká otravná háveď zvonku im do toho kafrať nesmie a NE-BU-DE!
Reply on: Tatranka #79532:
Niéééé. Sa predsa upraví linkové vedenie. Nevieš, že 71+72 jazdia príliš naokolo a že oveľa výhodnejšie budú priamejšie linky? ? Ideálne špička 20 min., sedlo 30 min. ? To povyháňa z MHD toľko ľudí, že budú bohate stačiť aj tieto nedorobky.
Reply on: eMareq #79531:
Hej, namiesto jedného klbáku bude jazdiť trojscepka... ? ? ?
Reply on: Tatranka #79527:
Dajú to predsa na linku 71 a 72.
Reply on: Mike #79524:
Ježišmaria, to zadné čelo vyzerá ako u sťahovákov, ludia si to budú pliesť.
Reply on: mi.v #79528:
Kiez by si mal pravdu.
Reply on: Tatranka #79527:
Ja som to konečne pochopil. My tu všetci nadávame na elektrobusy, a pritom je to len geniálna stratégia, ako dostať linkové vedenie v Košiciach na úroveň európskych miest: doteraz sa totiž DPMK nemohol dobre brániť, keď starosta (alebo starostka ;)) chceli spoje z ich MČ do celého mesta. Ale odteraz môže DPMK s kľudom zriadiť krátke linky na návoz k chrbticovým linkám a starostom povie "ľutujeme, naše autobusy viac prejsť nedokážu".
A navyše, časom bude elektrobusom klesať kilometrický dojazd ešte viac, takže ak náhodou nejaká ich linka bola pridlhá, bude ju treba skrátiť a argument v prospech chrbticovej ED a TD bude ešte silnejší. Geniálne. ?
Reply on: Bjorn #79526:
Na L22 to vadiť nebude.?
Reply on: Mike #79524:
Nejak málo dverí má, nie?
Reply on: Mike #79524:
Zásadný je hlavne záver článku. Vivat Smerácke hračky za drahé peniaze! ?
Reply on: snowman2 #79522:
ved sa opytaj toho tvojho kamarata z eurovie, naco cakas na oficialne vysledky? ?
ozaj nic nove ohladom MET1? akosi stale zahadne ticho okolo toho.. pritom uz mali byt vysledky tendra davno zname ?
Reply on: N/A #79517:
Reklamy cez hlásiče zastávok sú tu už viac ako rok a pol, nie je to žiadna novinka. Obrazovky v Citelisoch nie sú majetkom DPMK, takže to, čo na nich beží si určuje ich majiteľ. A neviem, či tých 555 eur mesačne, čo za ne dostáva DPMK, je taká veľká suma, pre ktorú by sa oplatilo tu takto rozčuľovať.
Reply on: N/A #79517:
Reklama na MHD a v MHD nie je historicky nič nové, takže s nenažratosťou to nemá súvis. ?
Reply on: Martin1945 #79518:
V stratégii stavieb pre OP II sa UČS 15 spomína ako súčasť projektu MET 2. Ani v projektovej dokumentácii k MET, ktorá sa mi dostala do rúk, UČS 15 nie je (len od 08 po 14).
Reply on: veteran #79475:
UČS 15 Križovatka VSS nevypadla z projektu. Na stavbu: ,,KE, Modernizácia električkových tratí MET v meste Košice, UČS 15 Križovatka VSS“ bola podaná na tunajšom stavebnom úrade samostatná žiadosť o vydanie stavebného povolenia.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.