Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #78946:
Takže "vzor" Pars...
Reply on: tom393 #78939:
nerozumiem, prečo je Praha taká nevyspelá, a aj v roku 2016 chce nakupovať vozidlá, ktoré nie sú 100% NP... tfuj
Reply on: S499.1023 #78946:
KT8 D5.RN2P, ale vraj ich bude z Miškolca viacej ako len toto jedno
Reply on: Tatranka #78943:
Reko bude na štandardnú KT8D5RN1 či ako presne sa volá tá pražská reko - NP stredný článok s výklopnou plošinou, plastové dvere SKD, sedačky asi plastové, keďže od drevených sa ustúpilo, teplovzdušné kúrenie, TV Progress, ručný radič, klimatizácia kabíny vodiča...
Reply on: veteran #78933:
O skúšobnej jazde trolejbusom sa možme dočítať napríklad v zázname o skúške zjazdnosti, ktorú som si vyžiadal od KSK (je súčasťou zápisnice z kolaudáčneho konania stavby IKD)
Reply on: S499.1023 #78941:
Aby tam raz neskončili aj naše Košické. ?
Reply on: S499.1023 #78941:
Reko bude podľa vzoru Pars Nova?
Reply on: S499.1023 #78940:
Igen! ?
Reply on: tom393 #78939:
A znízkopodlažnením stredného článku. A ďalšie ju majú nasledovať.
Reply on: Tatranka #78937:
Prešov na Slovensku je...? .
Naša ex #539 bola odpredaná z Miškolca do Prahy, kde prejde GO. ?
Reply on: veteran #78933:
Žijeme v Matrixe... ?
Reply on: cybernetic #78935:
Z toho mi vyplýva, že Prešov nie je na Slovensku... ?
Reply on: cybernetic #78935:
To nemôže byť pravda. Veď na Slovensku neexistuje pre trolejbusy trh...
Reply on: tbus #78921:
Lebo keď som šiel po nočnej domov, tak RA3 šla kľudne rovno k Miestnemu úradu, ako keby sa nechumelilo. Nadšenie cestujúcich bolo ohromné.
Reply on: tbus #78932:
Lenže vodič, ktorý má papiere len na autobus a na trolejbus nie, by do tej služby asi trolejbus nevzal, aj keby nejaký bol k dispozícii. Tam niekde bola pointa. Ak by sa mala TD obnoviť, asi by sa nezačali do výkonov extrolejbusáckych služieb zamiešavať vložené spoje na linke 23 a premiešavať zadelenia, ak by to bolo potom treba opäť prerábať. Aspoň mne to pripadá ako zbytočná práca navyše.

A koľko je trolejbusov... Veď nech už niekto konečne povie pravdu, koľko ich je. Skôr sa dovolám prezidentovi USA do kancelárie, než zistím túto informáciu. Všetci len čušia zalezení. Ani k tej slávnej testovacej jazde sme sa nič bližšie nedozvedeli. Akurát tá ich Lewinská pustí do médií, že žiadna potrebná nebola. Tak načo bol potom vonku? Len lži a lži a lži dookola a nič iné.
Reply on: veteran #78930:
Trolejbusov momentalne urcite nie je tolko, aby pokryli plnu vypravu, teda autobusy by museli jazdit tak ci tak. Ak by sa v pondelok vratili do prevadzky, do sluzieb, kde su prejazdy alebo garant NP sluzieb by vypravca napisal autobus, do zvysnych trolejbus. Rovnako vodic trolejbusu by do linky 15 zobral autobus, a nemusis menit ziadne zadelenie.
Reply on: veteran #78930:
Myslím si, že aj v tomto prípade išlo o to, aby sa na niektorých službách zvýšil výkon. Preto to prehodenie.
Je jasné, že keby sa opätovne spustila TD, tak by došlo k návratu do pôvodného stavu, prípadne k úpravám.
Reply on: 381+383 #78925:
A (bývalí) vodiči AD sú aj vodiči TD? Všetci do nohy majú papiere na trolejbus? Čiže ak by sa hneď v pondelok spustila TD do prevádzky, brali by všetci trolejbus? Asi nie však? Ono by to bolo dosť náročné vykonávať trolejbusom vložené spoje na linke 23 v podaní sl. 7206, 7208/7209, na to už nebude postačovať ani tá "odbornosť".

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.