Reply on: veteran #78516:
Skúsme myslieť trošku technicky - také malé mentálne cvičenie. Kde majú jednotlivé typy vykurovacie telesá?T3 - v stojanoch sedadiel, ľavá strana, v plechovom kanále, pravá strana, zdroj tepla - špirály, s miernym prefukom od chladiaceho vzduchu zo zrýchľovača
KT8 - kúrenie v boxoch na strechách krajných článkov s výkonným prefukom od dvojventilátora a s vyústením v strope neďaleko okien
T6 - ako T3, plechový kanál je na oboch stranách, mierny prefuk od chladenia pulzných meničov
KT8.RN2 - "fukáre" (boxy so špirálami a ventilátormi) umiestnené pod sedadlami (priečne fúkanie do stredu voza) alebo pod schodíkmi (stredný článok)
Variá "malé" aj "veľké" tak ako KT8.RN2
Podľa toho vychádza, že na rosenie okien sú viac náchylnejšie vozidlá s vykurovaním "fukármi"
a teraz sa do mňa pusťte, páni, ale po jednom, prosím...
Tatranka
Raši sľubuje, že mesto nepríde ani o euro
"V súčasnosti sa začala prevádzka na časti električkových tratí, ktoré súvisia s modernizáciou električkových uzlov. Električky začali premávať napríklad na triede SNP. Čaká sa už len na rozhodnutie dráhového úradu Košického samosprávneho kraja. Veríme, že príde v najbližších dňoch, aby sa mohli uviesť do prevádzky aj ostatné modernizované trate," povedal primátor Richard Raši (Smer).
Dodal, že kolaudácia nie je podmienená skúškou prejazdu aj súpravy tram train, technická špecifikácia a dimenzia tratí je taká, že problém nebude, robilo sa tak aj v iných mestách.
"Čo sa týka eurofondov, všetko je v poriadku. Mesto nestratí ani euro z čerpania nenávratného finančného príspevku," povedal Raši.
Čítajte viac: http://kosice.korzar.sme.sk/c/8104758/elektricky-premavaju-len-v-sirsom-centre-kosic-a-v-obmedzenom-rezime.html#ixzz3uInNmqQM
Kto mi ukáže jediné mesto na Slovensku, kde sa skúšal tram train má u primátora Primátorský punč... Za svoje samozrejme. ?