Krásna chce naspäť 13-tku, 52-ku a aby toho nebolo málo, tak aj 19-tku. Ja navrhujem pánovi starostovi, aby požiadal o prehodnotenie lokality hlavnej železničnej stanice a o výstavbu medzinárodného letiska.
Nemuselo by ist o klasicke karty, mohli by to byt aj listky podobne tym pouzivanym napriklad v Amsterdame, Haagu ci New Yorku. Jednorazovemu je jedno, ci by mal vratnu/nevratnu kartu alebo listky a obcasnym by to nevadilo tiez, nahrali by si tam napriklad kredit na 8 ciest po 30 min a nemuseli by tie listky riesit.
zrušil by si lístky? To by si určite potešil viacerých jednorázových alebo občasných návštevníkov mesta. Ako by si potom riešil ich? Aby mohli cestovať 2-3 cesty by si museli zriaďovať karty? Nezmysel, lístky sa vždy zídu a požívajú sa všade
Ty si dajaky hrr hrr do totych automatoch! Uz neostalo penezoch zos eurofondoch. Hadam nechces remetu ukratit o dovolenku v karibiku. Zatial bude uspech mat dostatok funkcnych automatov na velkych zastavkach.
Sak dobre ne, kadzi pojdzes, tam coska zozenes a mozes cestovac ? Zislo by sa jedno ofiko miesto a hotovo. Suhlasim s veteranom, spravit prieskum a podla toho automaty rozmiestnit. BCK resp mesacniky by sa mohli dat nabit cez internet a pripadne nahrat cez oznacovace, alebo z nich rovno urobit automat akceptujuci karty. Osobne by som preferoval system, kazdy bude mat kartu a listky sa zrusia celkom, pricom kredit z karty by sa mohol dat vratit na urcitych miestach.
Jednoznačne maximálne user friendly riešenie pre typického cestujúceho, ktorý svoju cestu začína na železničnej stanici... Presne takéto spiatočnícke zmýšľanie som mal na mysli niekoľko príspevkov nižšie.
Lístky - novinový stánok pred stanicou, trafika v železničnej stanici, dobíjanie kreditu na BČK v autobusovej stanici, časové lístky na BČK v železničnej stanici, prepážka 9...
Mince + bankovky by mali byť štandard, automaty akceptujúce karty by mali ísť na najfrekventovanejšie zastávky (logicky). Proste je treba robiť dopravné rozbory a odsledovať si, koľko cestujúcich sa kde pohybuje a na základe toho určiť, kam aký automat (a či vôbec) umiestniť. Veď konieckoncov, v zásobníku projektov pre programové obdobie, ktoré teraz začína, je projekt rekonštrukcie a modernizácie zastávok.
To je jasne, ze 21.storocie je inde, mal som na mysli, zeby sa tam mohla zaplatit pokuta, vybavit BCK ci predlzit zlava okrem ineho. Nech si DPMK da hoc tie 2% za platbu kartou do celkovej sumy, to nie je nejak extramna ciastka akceptacia kariet je len vecou softveru a viacero terminalov som teda uz dlho nevidel mimo obchodov typu Jednota, kde s tym dost zapasili. Kazdopadne je dolezita ta poloha tych automatov, niekde na Zimnej moze stacit aj mincovy resp oznacovace ako automaty, pokial nebudu trebars na stanici, tak to bude boliet a obtazovat omnoho viac ludi.
V Nemecku a Rakúsku majú s VISA kartami problém na viacerých miestach (Hofer, Aldi), inde ich síce vezmú, ale až od istej sumy. Ich transakcia tiež niečo stojí, proste to je ich politika. Na druhej strane, nemal som problémy s nákupom miesteniek v automatoch ani v Mníchove, ani v Berlíne, ani vo Viedni. Paradoxne, najprv prebehla komunikácia s kartou a až potom sa ma automat pýtal, čo vlastne od neho chcem...
Súhlasím, že umožnenie platby kartou je len ďalšie plus k platbe cashom. Nikoho to neobmedzuje v použití iného spôsobu platby či celého nákupu CL.
Bjorn, akurat tie automaty su dost nepouzitelne, neakceptuju americke kreditky, japonske ani korejske karty, neexistuje preklad do rustiny, co by som pochopil averziou k neschopnosti Rusov naucit sa iny jazyk, ale stale spolu s Ukrajincami je ich v CZ pozehnane.
veteran: Povazujem za uspech, ze listky zozeniem, ked nie su automaty v prevadzke, samozrejme to infocentrum by sa hodilo viac, najlepsie aby poskytovalo rovnake sluzby ako Roosveltova.
S akceptáciou kariet máš problém na celom svete a vôbec netreba chodiť po príklad medzi americké karty. Minule som mal problém, keď som v nemeckom supermarkete vytiahol VISA kartu. Inde zas nevezmú Maestro, AmericanExpress atď. Aj na Slovensku má mnoho čerpacích staníc dva termínály (lebo poplatky), v automate to tak ale vyriešiť nemožno. Kompatibilita platobného terminálu s akceptáciou tej-ktorej karty postihne menšiu časť (potencionálnych) zákazníkov, tej výrazne väčšej časti to jednoznačne uľahčí život. Cestujúci z iných kontinentov podobné problémy očakávajú a sú na ne pripravení. A povedzme si úprimne, sú Košice v postavení, kedy by musia urgentne zvažovať ako vyhovejú tým masám amerických, japonských alebo čínskych turistov...? Umiestniť automat a prípadne meničku bankoviek na mince do blízkosti zmenární, bankomatov, terminálu letiska a stanice pokryje 99% prípadov, keď cudzinca môže zastihnúť problém s kúpou lístka.
V infocentre má (zahraničný) turista dostať komplexné informácie a služby. Nie len lístky, ale aj informácie o trasách, brožúry, letáky o výlukách, schémy siete liniek, podnikové suveníry a to minimálne v slovenčine a angličtine.
A že z Ázie majú problém si kúpiť lístky za eurá. To nie je problém automatov, ale turistov...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Bjorn