Ach keď si predstavím, aké krásne a hlavne funkčné prístrešky sa dali vymyslieť pri IKD, ale nie nám stačia JCD a najlepšie bez bočných stien ako na NMM https://www.facebook.com/kosice.estranky/photos/pcb.961305063928385/961302997261925
Stačilo ísť pre inšpiráciu do Miškovca. Tie prístrešky mohli byť krásnym mestotvorným prvkom, veď umiestnenie a názvy zastávok si priam pýtajú nejakú vkusnú výzdobu, alebo motívy na stenách tých prístreškov.
NMM - maratónec, podstavec s ohňom, holubice
Radnica - silueta radnice s hodinami, alebo lopty, kvôli športovej hale
Hlavná pošta - známky, obálky, pečiatky
Krajský súd - paragrafy, alebo hokejky a puky, kvôli steelke
Dom umenia - hudobné nástroje, husľové kľúče
NO - reklama na Aupark
Senný trh - seno
Stanica - vláčiky
Ale namiesto toho budeme mať fádne a málo využiteľné JCDčka s nevkusnými reklamami...
Môžme ticho závidieť iným mestám majú lepšiu stratégiu a zmýšľanie..bohužiaľ tu sa toho nedočkáme aj keď vyjdu trolejbusy do terénu zas sa nájde niejaká zámienka na "útlm,alebo obmedzenie trakcie" samozrejme víkendy to majú vyhraté SORlejbusy ? lebo ich je nespočetné množstvo a kompetentný sú za výhradne ekologickú formu dopravy? poprípade nové baterkobusy na L71,72 samozrejme,že 2 za sebou nakoľko sú "veľkokapacitné" ušetrené bude určite a ekonomika podniku sa "napraví" ?
A možno budeme prekvapený aj keď všetko nasvedčuje tomu, keď si zoberiem to ospevovanie baterkobusov,neefiktivitu,neekonomiku prevádzky, ale nikde to nebolo oficiálne zverejnené, takže považujem tvoj príspevok za nepravdivý ale každý má svoj názor
Lenze oni len natahaju troleje tak ako boli. V zlych stopach a s pomalymi vyhybkami a krizeniami. Takze s TD sme tam kde sme boli. Ale chvala bohu aspon za to.
Nie, akurat keby sa do sucasnych kompletnych rekonstrukcii nenaprojektovala aj obnova trolejovych krizovatiek s trolejbusom, je pruser, lebo tym by sa povedalo ze trolejbusy koncia.
Takto, ked sa obnovi aj trolejbusove vedenie bude iba pruser, ze nebude vobec vyuzivane.. ?
co by bola nadej ze sa trolejbusova doprava v meste rusit nechysta a ze sa asi aj nakupia do buducna nejake trolejbusy ,tak zeby predsa? potom ale naco tie zbytocne elektrobusy? totalne zbytocny nakup a vyhodene prachy
Problém Ťahanoviec je najmä nájazdová rampa na ceste PR3 (bývalá I/68) smerom na Hlinkovu ulicu (II/547). To je hlavný vytvárač kolón. Za týmto bodom to ide v rannej špičke v podstate plynule, ak sa nestane nehoda a nie je rozkopaná polovica mesta.
Sídlisko v prom rade potrebuje ešte jedno napojenie na nadradenú cestnú sieť. To ale nie štýlom, že niekde dokreslíme a bude. Problém nemajú len Ťahanovce, problémom je celá východná časť mesta. Tá má iba dva vstupy do širšieho centra. Nutne musí pribudnúť ďalší. Kapacita v 70. a 80. rokoch veľkoryso stavaných ciest bola naplnená už dávno, špičky nezvládajú. Je ľahké povedať, že nech ľudia cestujú MHDčkou, keď sa im zápchy nepáčia. Nikdy sa tam nepodarí napchať všetkých a s dnešným počtom vozidiel, aj keby už nijaké nepribúdali, to ďalej nejde.
Budovať električku, ktorá pôjde popod sídlisko a ktorá bez ohľadu na trasovanie na samotnom sídlisku potrebuje niekoľko estakád, je likvidačné. Ľudia v IAD ostanú aj tak, pokiaľ sa im električka nepriblíži. Súčasný štandard dostupnosti im rapídne poklesne, navyše ich električka dovezia len a len priamo na Námestie Maratónu mieru. Áno, na tú zastávku, kde v rámci IKD nebola riešená ani len združená zastávka, všetko ostalo po starom, bolo to len vynovené.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
veteran