Reply on: KosickyTiger #77603:
Problém Ťahanoviec je najmä nájazdová rampa na ceste PR3 (bývalá I/68) smerom na Hlinkovu ulicu (II/547). To je hlavný vytvárač kolón. Za týmto bodom to ide v rannej špičke v podstate plynule, ak sa nestane nehoda a nie je rozkopaná polovica mesta. Sídlisko v prom rade potrebuje ešte jedno napojenie na nadradenú cestnú sieť. To ale nie štýlom, že niekde dokreslíme a bude. Problém nemajú len Ťahanovce, problémom je celá východná časť mesta. Tá má iba dva vstupy do širšieho centra. Nutne musí pribudnúť ďalší. Kapacita v 70. a 80. rokoch veľkoryso stavaných ciest bola naplnená už dávno, špičky nezvládajú. Je ľahké povedať, že nech ľudia cestujú MHDčkou, keď sa im zápchy nepáčia. Nikdy sa tam nepodarí napchať všetkých a s dnešným počtom vozidiel, aj keby už nijaké nepribúdali, to ďalej nejde.
Budovať električku, ktorá pôjde popod sídlisko a ktorá bez ohľadu na trasovanie na samotnom sídlisku potrebuje niekoľko estakád, je likvidačné. Ľudia v IAD ostanú aj tak, pokiaľ sa im električka nepriblíži. Súčasný štandard dostupnosti im rapídne poklesne, navyše ich električka dovezia len a len priamo na Námestie Maratónu mieru. Áno, na tú zastávku, kde v rámci IKD nebola riešená ani len združená zastávka, všetko ostalo po starom, bolo to len vynovené.
KosickyTiger
1.Otázka: Prečo ,,chcú" mať Ťahanovčania električky? Lebo v smere cca od Metra do mesta/na Mier sú zápchy.(opravte ma ak sa mýlim)
1.Možné riešenie: Bus pruh od Metra až niekde na Mier v miestach, kade by išla električka. ľudia by z Ázijskej triedy išli 36-tkou alebo 10-tkou po Ázijskej triede ako vždy, len by nestáli v zápchach, ale išli oddelene od cesty ako keby po plánovanej trati.
-nebol by nadbytočný hluk
-neboli by prestupy
-nestálo by sa v zápchach
-ľudia by to mali blízko a tam, kde boli zvyknutí