A čo? Dosadili sa tam iného. V čom akože bude iný? Tak či onak bude len počúvať príkazy "zhora". Bol to naozaj komický pohľad na MZ, kde Herr Direktor len čítal to, čo mu nakázal vyškerený dochtor.
A co bude jazdit na linkach 71+72? Smradobusy, navyse na kopcovitej trase? Ked zrusia trolejbusy, tak rovno mozu vsetci z magorstratu skocit do Hornadu a plavat do Madarska.
tak máme zastávky aj v križovatkách alebo v poli, kde sa vystupuje do priekopy, napr Cassovar je tiež relatívne nová zastávka ktorá je takisto v pripájacom/odbočovacom pruhu, len pri optime buď nič, alebo treba zachádzať, lebo "sa nedá"
Nebudúce netreba vytrhávať vetu z kontextu... Mesto objedná A, peniaze ma na B a potom do toho príde premenná C, ktorá vznikne zmenami LV (často účelovými, priamo na objednávku niekoho, resp. niečoho, viď Krásna, Košická Nová Ves atď.).
Pan poslanec by mohol svoj zadok prestat vyvazat v auticku a skusit sa niekde prepravit MHD a som zvedavy co by povedal keby zmeskal nejaky spoj ze ci je naozaj objednanych tak vela vykonov.
Ani to by nemala byť. Všetko je to tam len na výnimku z normy. Dakto si aspoň napísal číselká do štatistiky "nových RC".
Čo som počul, vraj boli snahy po stránke dopravného značenia a číslovania ciest zjednotiť D a RC, neviem, nakoľko sú aktuálne. Rozdiely medzi týmito kategóriami by už zostali len na úrovni šírkového usporiadania v rámci STN.
Viacero zastávok je v pripájacích a odbočovacích pruhoch – hneď neďaleko na Moldavskej ceste máme 2. Kľudne by mohla byť za svetelnou križovatkou s tým, že by sa tam upravil súčasný chodník.
Najdi miesto, kde by mala byt zastavka (na hlavnej ceste, aby nemuseli spoje nikam zachadzat), tak aby nezavadzala v odbocovacom alebo pripajacom pruhu a zaroven aby bola blizko optimy. To je problem. A nutit kazdy jeden spoj zachadzat ku optime kvoli takym ako ty (ze si akurat nestihol a nechce sa ti cakat) je len zdrziavanie cestujucich od Peresa
110mat110