"Všetko je v úplnom poriadku, stavba beží podľa harmonogramu, nič nemešká, všetko bude dokončené v predstihu!", toto nám povedal nositeľ Rádu práce Klementa Gottwalda, zaslúžilý úderník a stachanovec, hlavný stavbyvedúci, súdruh Rišard Rachi. Ešte dodal, že termín odovzdania všetkých stavieb skrátia spevnením noriem, zavedením pokrokových pracovných metód podľa súdruhov R. V. Ficina a R. K. Kalinanenka, úderníckymi nedeľami na počesť miláčika košického pracujúceho ľudu, súdruha Pavku Paškalina a prácou aj počas sviatkov Veľkej noci, kedy budú pracovať aj v noci, aby znepríjemnili život všetkým zapredancom tmárstva. Na vyjadrenia Trockistov, revanšistov a lokajov Wall Streetu z politstrany Platinové sitko, reagoval súdruh Rachi odkazom, že ich štvavé imperialistické hrtany zalejú mierovým betónom. ? ? ?
,,, a stačila by tam aj jednokoľajka.. ? (prip. uvraťova konečna bez obratiska) v useku Važecka - krásna v pohode, a boli by KT-čka viac využivane obojsmerne po celý rok ?
ak sa podari nacitat uvodnu stranku s reklamou na orange, treba na nej kliknut na "pripojit" alebo nieco v tom zmysle je to tam velke blikajuce, a uz ide... moja skusenost je ze prave tu reklamu casto vobec nenacita, co znemoznuje pripojit sa
Z tejto malovánky by som považoval za prínos ed tieto úseky.
Amfiteáter-KVP-Mikoviniho-Bardejovská
obnovenie mestského okruhu a doprava na Hlavnej
predlženie k žs. Krásna (pri realizácii ids, S linky)
Historia projektov modernizácie a tramtrain vobec mi príde trochu zmatočná. Ešte si spomínam, ked tu bol uverejnený plán staničného námestia , kde je nová smyčka posunutá vpravo k autobus.stanici. Prebiehajúca rekonštrukcia s povodným umiestnením mi príde vhodnejšia. Podla nákresu na prípadnej estakáde k žel.trati mi príde trochu nezmyselná plánovaná odbočka (dolava) na okružnú trat Svatoplukova, Masarykova. To by bolo lacnejšie a vhodnejšie napojením na smyčku.
Inak celý projekt tramtrain mi príde tak trochu zmatočný a neprepracovaný,nedomyslený, v mnohých aspektoch pripomína "šotoušovské" kresbičky. Poslednou zmenou (zhoršením) malo byt vedenie trate nie cez Alvinczyho ale priamo až po Stromovu premostením žel.trate a paralelným vedením po Tesco. Pokial by mala byt reálna trat do Tahanoviec a chceli by ušetrit, tak najlepšie by ju bolo odbočit z Komenského cez Mier novým mostom (podobne ako pri VSS).
Dnes už mám takmer istotu v tom, že zámerom celého projektu tramtrain bolo získat čo najviac penazí pre úzko vyhranenú skupinku za pár kresbičiek. Ved tie práce na "projekte" trvajú dlhšie než pražské projekty a realizácie stavieb dvoch trás metra. Stále častejšie sa objavujúce frázy typu "bude treba zvážit realizovatelnost tramtrain" a podobne naznačujú, že ešte dlho sa nič stavat nebude.
Mna by potešilo, ak by sa v KE už konečne niekto venoval projektu a realizácii integrovaného systému napríklad podla pražského vzoru. Samozrejme by to nemalo trvat dlho ako tramtrain. Je vobec nejaká živá bytost alebo skupina , ktorá má záujem realizovat IDS ???
mne zial doteraz nefungoval v ziadnom buse wifi..vzdy len zacalo nacitat siet a nikdy nenabehla..nakoniec vypise ze siet nedostupna.. neviem ako vam? ale mozno je to tym ze pouzivam este staru symbianovu nokiu s wifi.. mozno na dotykacoch uz to wifi v busoch ide.. pritom hocikde inde napr v restikach alebo v meste mi wifina bezne fachci bez problemov..zaujimave.. ?
heh som si myslel ze si zena s tym nickom ? no potvrdzujem aj ja, ze tiez budem rad ak DUHA stihne vcas to co ma a dufam, ze to co ma nie je vsetko rozobrat, ale aj do noveho satu dat...?
hmozdinka