Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KosickyTiger #75884:
A čo také bolo v roku 2004? ? Myslíš Ultra Social Edition GO KTčiek? Pripusťme, že to bol aký-taký krôčik vpred. Každopádne sú to len preliezkové električky, nie nízkopodlažné, v tom čase bol svet už kdesi úplne inde.

Keď už sa porovnávame z BA, tak prosím porovnávať aj to, aké percento vozového parku ED prešlo GO, v akom veľkom rozsahu a v akom stave je. Neporovnateľné. A nie, za GO nepovažujem sfušované ponatieranie sololitov nejakou otrasnou farbou a modro-žlté vlny, ktoré po dvoch mesiacoch začne prerážať hrdza.

Ale hej, ja viem. Nám to STAČÍ ?
Reply on: forest #75886:
Chlapče, ty si tak neuveriteľne hlúpy... Nechcel by si si o tom najprv niečo naštudovať?
http://imhd.sk/ba/galeria-media/update/8922/Nova-elektricka-Skoda-29T-uz-v-Bratislave.html#133395-Prva-elektricka-Skoda-29T-ForCity-Plus-po-prichode-do-Bratislavy krasa, uz pri prvom pohlade jasne vidno ze je koncepcne inac riesena ako mnohymi tu kritizovana nepodarena prazska 15T hlavne podvozky su rozumne umiestnovane tak aby minimalizovali redukciu vnutorneho priestoru pre cestujucich a maximalizovali komfort pocas jazdy, posun dopredu nastal taktiez v mechanickej casti..
Reply on: KosickyTiger #75884:
a co sa ti vari sniva my a moderne nizkopodlazky? ? ty skade si? prestan bluznit daj si na celo mokry uterak jedine sa tak par starin z komancov prerobilo a to je tak vsetko,tak netaraj prosim ta nezmysly ze mesto Kosice ma nizkopodlazky, ano jedine tak prerobene haraburdy z roku pana.. ? takze prva ozajstna moderna klimatizovana nizkopodlazka oficialne na Slovensku az v r.2014 v BA, taka je pravda! vsak uz som tu raz spominal ze som bol vtedy v Ba ked sa robili predvadzacie jazdy.. previest sa v takom niecom a ist nasledne v kadibudkovom pragoshitexe to je rozdiel jak nebe a dudy.. teraz navyse maju dodanu uz aj jednosmernu tiez budu testovacie jazdy, mozno skocim do Blavy na ne..
Reply on: forest #75880:
Keď sa ti tá Bratislava tak páči tak sa tam presťhuj.
Že ukázala chrbát?? Prvá nízkopodlažná brika až v roku 2014??
Šak my sme im ukázali chrbát aj s raketovým pohonom už v roku 2004.
Dobré ránko. Teraz sa nahradzovali T3?
Reply on: forest #75882:
Trolllolololololkooo?
Reply on: jerry7 #75872:
Aj pre Teba platí moj príspevok #75854 na margo obojsmerných vozidiel. A čo sa týka ruskej komédie, neboj sa nie je to nič nové a výmysel DPMK, v ČR sa to bežne používa azda od kedy rada T3 uzrela svetlo sveta a dokonca tak jazdili už aj T2 (Liberec, Brno, Ostrava)
nech sa paci..ked uz spominate tie obojsmerne a jednosmerne briky kym my sa tu dzubkame s duhou v zemi Bratislava nas opat ukazala raz chrbat, hanba!!! http://www.ta3.com/clanok/1056387/do-bratislavy-dorazila-prva-jednosmerna-elektricka.html ktovie ci sa v Ke takehoto dna raz dozijeme.. ?
Reply on: hmozdinka #75867:
Čo sú koľajové rozvody? Ja poznám len rozvody elektroinštalácie, vody, kúrenia, plynu, vzduchu, ale o koľajových som ešte nepočul ?
Reply on: hmozdinka #75868:
Zavolaj Kimovi, či nechce nejaké KTčko.
Reply on: hmozdinka #75867:
Amen ? Neviem načo ty tu vlastne diskutuješ veď ty vieš ako všetko bude a aj je, takže nejaka diskusia je zbytočna?
Reply on: Tatranka #75873:
Tu "snahu" DPMK že "robia čo môžu" - tu nebudem komentovat , no "umyť" čelo zadého vozu, ktorý jazdí teraz ako čelný, či zaradit takuto supravu (2xT3 "zadkáče") na linku s úvratovou konečnou, a obojsmerný voz na bežnú linku z klasickými obratiskami, to podľa mňa nepotrebuje ani vysokú školu, či bohvie aké znalosti - aby satakému predchádzalo , ak už si to terajší stav v ED doprave vyžaduje.. No a ešte ma napadá jedná vec - dalo by sa aj u nás v KE uvažovat pri najbližších rekonštrukciach obratísk aj s úvratovou konečnou (ako v ČR) viem si predstaviť takú konečnu napr. v BARCI, či pri Štadione TU.. To len taká teoretická uvaha na tému obojsmerne vozy, vs, jednosmerne,, Fakt je že pri normálnom stave a výprave je naozaj potreba len jedno, dve KT na linku R4 (5), tak by ich bolo využitých viac, v bežnej prevádzke.. No som tiež ZA že určitý počet obojsmerných vozov su pre naše mesto potrebné.. Súčastný stav podľa mňa je postačujúci, ak sa ráta do budúcna pri vyradovaní KT aj z kúpou obojsmerných vozov, je to podľa mna teda dobre..
Panstvo! Málo mínusiek mám, tak sa snažte. ? ? ?
Reply on: hmozdinka #75871:
Na obojsmerne sa mysli a nakupovat sa budu az vtedy, ked sa budu nahradzat KT. Nevidim dovod preco by sa mali nakupovat skora jazdit sucasne s KT. Pri vyradovani KT by sa potom tak ci tak podiel obojsmernych zasa znizoval.
Blá blá blá...

Kompetetntní z DPMK robia, čo môžu. Za to, že časovanie výluk prebieha takto debilne, nikto v DPMK nenesie žiadnu zodpovednosť. Vozový park je daný a z toho treba vychádzať. Osobne nezávidím nikomu, a myslím tým konkrétnych ľudí, ktorí riešia tieto problémy a ešte v časových stresoch a zmätkoch vyvolaných neschopnosťou realizátora prác na rekonštrukciách tratí. Všetko sa dolaďuje počas ostrej prevádzky, takže predpokladám, že tento stav v nasadení vozidiel sa ešte môže meniť.

A riešiť tu nejaké farebné zladenei PX? ? ? ?
pravdupovediac si tiez myslim ze ten pomer elektriciek jednosmernych a obojsmernych by mal byt taky aby nevznikali tie vtipne situacie ako je momentalne vidiet...dve T3 spojene zadkom pritom je vyuzitelna len jedna..mi to pripomina rusku komediu ? ale co uz je fajn ze sa DPMK nejak vynaslo riesit tento problem takymto sposobom, len aby posilnila dopravu v meste. trosku mi je sice nejasne preco na linke 6 su dane tieto tvory a na linke 9 obojsmerne vozy.nehovorim ze vsetky no videl som ist asi jednu alebo 2 deviatky s obojsmernou moznostou a chudaci sestky sa trapia s ritkacmi...ale tak to je uz jedno..ja som nie sofer hlavne, ze sa povozim z bodu A cez milion prestupov do bodu B...dajak to zvladam ?
Reply on: tbus #75870:
kde som pisal ze chcem navysovat LEN obojsmerne?myslel som tym aby mesto nekupovalo len jednosmerne ale myslelo do buducna aj na obojsmerne supravy..v tom zmysle to malo byt, teda pisal som o vyvazenom zachovanom pomere oboch druhov brik, no zjavne sa to tu stretlo s nevolou poniektorych ktori to nespravne pochopili.. ale ok, nechajme to.. ?
Reply on: hmozdinka #75856:
ak sa ma zachovat pomer obojsmernych a jednosmernych, preco potom chces navysovat pocet obojsmernych?

(cital som tvoj prispevok cely, a viackrat, nejde mi to do hlavy) ?
Reply on: hmozdinka #75867:
Aha, tak podla teba je super nakupit "len tak" zopar obojsmernych elektriciek (ktore su drahsie a maju menej miest na sedenie), ktore vlastne vobec netreba, a okrem tejto vyluky ani nebude treba, kedze v beznej vyprave staci jedna-dve obojsmerne na linku R4 (v nedelu linku 5). Tak ich budeme mat PRE ISTOTU hned niekolko ved preco nie, co ak by nahodou zasa nieco vyhrala duha a naraz odstavila vsetky uzly v centre mesta. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.