Ďakujem. Nejdem túto tému naťahovať, opýtam sa iba jednu otázku:
Myslíte si, že je správne, že sa obnovenie dopravy na Hlavnej neobjavilo v terajšom výhľadovom pláne (a to ani len medzi "červenými" projektami s najnižšou prioritou)?
Inými slovami: Potrebujeme ako mesto dopravu na Hlavnej alebo je to dobový prežitok, ktorého návrat by nič nepriniesol?
No, ona sa aj tá elektrina musí odniekiaľ do tých trolejí dostať... Otázka je, či by to súčasné meniarne v okolí utiahli (teraz počas reko možno hej, v stave pred septembrom je to dosť otázne) a práve jej vybavenie až taká lacná záležitosť nie je...
Nevedel som o tom, že to mám brať, ako by tam koľaje neboli... Predtým sa po nich predsa jazdilo, aj keď neviem, či po rekonštrukcii ich tam nepoložili iba "naoko". Viem, že koľaje nie sú zďaleka všetko, ale koľaje s podložím sú základ stavby trate a jej najdrahšia položka, nie? Stĺpy a troleje v porovnaní s nimi toľko asi nestoja, že? Preto sa budem rád, keď napíšete, či to, čo zostalo, je naozaj také zlé, že to len "vyhodiť". Teda či sa na tú súčasnú trať treba pozerať tak, že jej prítomnosť nič neznamená. Bežný človek si môže myslieť, že na tej ulici "iba odstránili troleje", a to, čo zostalo, je naďalej celkom použiteľné.
hm-hm... myslíš, že zrušiť mestskú električkovú trať by si niekto len tak netrúfol? Napíš (stačí mi počet), koľko takýchto tratí sa v doterajšej histórii Košíc zrušilo? Niektoré neboli v centre, ale to podľa mňa neznamená, že trať je "v bezpečí" preto, lebo je v centre. Stačí ju ponechať dostatočne dlho bez (d)opravy a argumenty na zrušenie začnú pribúdať.
Doprava na Hlavnej v zozname nie je. Nečakal som ju tam a to že chýba, som si uvedomil až niekedy o 2 hod. po dočítaní. Toto ukazuje, že ani mestu (magistrátu) ju vôbec netreba. Aspoň máme koľaje na výstavisko. Treba byť vďačný aspoň za ne, lebo v takom Prešove sú iní machri: svoju pioniersku železnicu zlikvidovali bez stopy do 15 rokov po jej otvorení (v prevádzke 1961-1969, znesená 1974). (Heslo: Keď sa ruší, tak poriadne.) Kým u nás nevybrali koľajnice, aspoň nejaká nádej ostala.
Táto stratégia sa pripomienkovala na jar minulého roku. Mesto, pokiaľ mi boli podané správne informácie, koncepciu, skladbu a "farebné ohodnotenie" uvedených projektov pripomienkovalo, ale až po termíne. Takže z toho sa mi javí, že mesto na akúkoľvek koncepciu čohokoľvek zvysoka kašle.
Úsmevne sa javí bod číslo 54 z daného zoznamu. Najmä v ponímaní súčasnej situácie v KE. Schválené to bolo však len 25. 6. 2014, čiže evidentne mesto nevie, čo vlastne chce. Alebo len predvolebný ťah.
Ako chcú zabezpečiť prejazd cez Galenovu na Kuzmányho?
V súčasnosti je už nedostatok vozov na obsluhu autobusových výlukových liniek, tak to si neviem predstaviť, čo vypravia namiesto trolejbusov. Asi konečne budú mať aj elektrobusy čo robiť.
Už sa na fb rádia Košice objavili aj uzavreté úseky a obchádzkové trasy...
" Podľa dopravného inžiniera, Pavla Titla, bude úsek Štúrovej medzi križovatkami s Moyzesovou a Kuzmányho obojstranne uzavretý: "V smere od Moldavskej bude doprava odklonená cez Žižkovu a Kukučínovu, Rastislavovu naspäť na Štúrovu v smere na Námestie osloboditeľov."
Úsek Kukučínovej oproti Kulturparku je dnes jednosmerný. Kvôli obchádzkovej trase autobusov MHD ho zobojsmernia a po oboch stranách tak zrušia parkujúce vozidlá. Autobusy budú uzavretý úsek obchádzať po Kukučínovej a Žizkovej v oboch smeroch, teda aj od Námestia osloboditeľov.
...
Spustenie ďalšej etapy rekonštrukcie na Štúrovej je naplánované na 15. február, tu je ale otázne, či zhotoviteľ stavby umožní prejazd cez Galénovu na Kuzmányho. Mestská hromadná doprava by mala využívať Rooseveltovu ulicu, ktorá bude na tento účel jednosmerná, Pribinovu ulicu pretočia a okolo Vojenskej nemocnice by mali autobusy po Timonovej a Galénovej prejsť až ku Kuzmányho a po prejazdnom zvyšku Štúrovej pri súde budú pokračovať k Moldavskej."
Takže v západnej časti mesta neuvidíme trolejbus tak asi do Vianoc...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TA