Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KosickyTiger #73587:
No zjavne vieš toho o kúrení v električkách veľa.
Zlaté T3 v zime, v tých je vždy najteplejšie. V KTčkách je zima z toho dôvodu, že máš vytápanie hore pod stropom (a teplý vzduch sa drží kde?), čiže je zle umiestnené a špecialitou našich KTčiek je to, že chodia s pootvorenými dverami, čiže vzduch z vonku ide pekne krásne dnu.
Reply on: KosickyTiger #73587:
Veru tak.. zima v brikach je kapitola sama o sebe.. ale to budeme riešiť o pol roka ?
Reply on: Isidor #73585:
niektoré staré T3 a KT8D5r.n2 v zime nepúšťajú kúrenie, ale ventiláciu, je tam asi 8 stupňov Celzia.
Dá sa to prirovnať k tomu - iba že sa bude merať ako tam je zima
Reply on: Isidor #73585:
Opýtaj sa vodičov v KT-NP či im ide.. ?
Ja viem čo je témou članku - ja len konštatujem, že ak nefunguje klíma v busoch - tak sa cestuje potom ako bežne v našich brikach, bo musime .. a nemusi to byť ani v novinách .. ?
článok je na tému "klíma sa kúpila a nepoužíva sa", vieš o nejakej električke v ktorej nebeží nainštalovaná klimatizácia?
Reply on: tbus #73583:
Ved ja viem,,, ja len nadväzujem na to - že ak nefunguje klíma (nepouživa sa v busoch), a ludia trpia horučavou v busoch, tak je to v novinách..
Pritom v brikách sa bez klímy cestuje podobne - ak nie aj horšie, tam nieje ani strešný ventilátor, tak niet tam čo pustit ani na prázdno,,a okná otvorene pri jazde po tých našich užasných koľajách - to človek ohluchne... A ani v novynách to nemusí byť.. Len pre porovnanie trebalo meriat aj v brikach..
?
Reply on: Rudyke902 #73582:
članok bol o nepouživani klimy v autobusoch, nie o električkach
Reply on: forest #73579:
,,,,, zaujimave je ale prečo neuviedli a nemerali koľko je stupňov aj v električkach.. ?? len tak na porovnanie... a ešte ak v niektorých KT "sa kúri" spod strechy, to už je bez komentára.. ?
Reply on: forest #73579:
Konečne je to aj v novinách❗ Byť na ich mieste, zamykám okná a púšťam klímu bez ohľadu na to, či je leto alebo zima? Jedno výstižné slovo ktoré môže za vznik takýchto situácii - POLITIKA ❗ žiadna odbornosť, logickosť?
Reply on: forest #73579:
vyberam komentare pod clankom ktore hovoria za vsetko..

Súdruh Raši a ostatní nekompetetntní, (s)prostí a mechom udretí nímandi na magistráte aj v DPMK dávajú vysvedčenie o sebe takmer každý deň.
A to ešte článok zabudol spomenúť, že len a len KE potrebovali práve 5 dverové busy, kým všade inde stačia 4 dverové. Lebo...práve a jedine SOR dopredu dohodnutej požiadavke vyhovel.
Evidentne nejde o slabú klímu, ale o vedomé jej nezapínanie. Prečo? Čo je za tým?
Treba ich za 4 mesiace zvoliť znova.

staci ist do budapesti. autobusy - tie ktore maju klimu, ju maju zapnutu, aj ked otvaraju dvere kazdu zastavku.... elektricky detto. a funguje to..
bohuzial niekto dal soferom nariadenie nepouzivat ju.
sak co, ze predstavenstvo dpmk sa vozi v LIMO s klimou, co tam po nejakej spodnej vrstve, co cestuje busmi v 36stupnovej horucave.. mam v prdeli, sak staram sa len o seba ne??
dementi.. kazde mesto je v 21storoci vyspele, a k tomu patri aj klima v kazdom buse. LCD panely na zastavkach, so zobrazenim o kolko minut ide dalsi spoj a kam
lenze tu sa budu vyhovarat na somariny...
a vyhovorka ze budapest je velke mesto neobstoji... maju ovela viac busov, metro, atd atd, a ich prijmy su pomerne k poctu busom a stavim sa ze pomer KE-budapest ak by sme to preratali na prijmy a pocet dopr. prostriedkov velky rozdiel nebude. takze treba menej mastit vrecka, zabranit stratam nafty a pod., a hned bude aj na zapnutu klimu..
boze, bananistan, v com zijeme..
Reply on: Alex06 #73577:
Tak práve dnes vyšiel článok, v ktorom tvrdia, že má takmer 40 ton, teda asi o 10 ton viac ako LF2+. http://technet.idnes.cz/vyroba-tramvaje-0jt-/tec_technika.aspx?c=A140721_154706_tec_technika_vse
Ak k tomu pripočítame cestujúcich tak sa dostaneme až niekde za hranicu 10 ton na nápravu. LF2+ má asi 8 ton na nápravu. No na to, aby som povedal, ktorá z nich bude viac ničiť koľajnice ani nemusím byť veľmi technicky vzdelaný. Teda, ak tie naše spojazdnia.
Reply on: myslavcan #73576:
...to neviem kolkovazi,ale docital som sa ze tu 26ttestovali s 15ton zatazou,,hm. A ma cez 30m..244miest nastatie,kolko na meter to neviem
Nevie niekto koľko váži jedna miškovecká 26THU3? Lebo to nikde neviem nájsť, ale jednoznačne musí vážiť neporovnateľne viac ako LF2+, a pritom má tak isto 6 náprav...
Reply on: Kona #73574:
🙂 Tak Ostravske ,snad do vianoc uz neaka bude na linke
Reply on: Alex06 #73572:
Tak náprav má 6 a naše Vario LF2+ váži rovnako ako Ostravské Vario LF2+ (nie Olomoucké?)
Reply on: Kona #73571:
Dokonca aj na zadnom čele je nejaké miesto s vypchatými operadlami ako u ostravskej LF2+ http://www.mhd-ostrava.cz/?s=vuz&evc=1411 (viď 5. foto)?
Tak som zvedavy ako to poriesia s tou 19t zatazou.predsa pri 4 napravach -teda 8 kto to ako berie sa lepsie rozlozi hmotnost,tak trpy stred...ozaj a je tam aj rozdiel aj na streche,je tam viac plechu,oproti olomouckej,zda sa byt preto vyssia,ale mysllim ze viac nez o 200kg by nemala byt tachsia ako tamta
Reply on: Alex06 #73570:
Nízkopodlažnosť je u týchto električiek primárne určená pre vozíčkarov a pre kočíky, čiže tie prázdne "plochy" oproti 2. a 3. dverám tam musia byť, aj keby sa do jednej plochy vošlo 5 kočíkov/vozíčkarov. A predsa vozíčkar/matka s kočiarom nebudú utekať až zozadu do druhých dvier pre miesto, ktoré už môže byť aj tak obsadené. To platí aj pre prípadnú prepravu nadrozmerných predmetov (krabíc, lyží...) aby sa nezavadzalo s týmito vecami v uličke.?
Reply on: myslavcan #73568:
A ak by sa dalo o 6 sedadiel viac ako je u tej olomoucskej? to by sa znizil pocet miest na m2 o cojaviem 6-8 to by bolo asi aj o 500kg menej,podla mna uplne staci mat v prednej casti miesto na kociky,ved tam vojdu asi aj dva kociky a inv.vozik...ci?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.