Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Tatranka #68054:
Myslim ze si to prehnal, minimalne v KE take intervaly nemame! ?
Reply on: Tatranka #68054:
? ? ?
Reply on: Károj #68049:
Žiaden problém!Na spojené čelá sa urobia prechodové mostíky a mechy,spredu sa bude nastupovať a vzadu vystupovať do koľajiska.A koho na desiaty pokus nezrazí protiidúca brika,dostane od DPMK odmenu...jeden Jenčovej lístok ? ? ?
Reply on: Sheep221 #68052:
Nielen MHD...A nielen na Slovensku ?
Reply on: jt #68035:
S tymto suhlasim, na slovensku su ti MHD fandovia ako paparazzi, staci trochu nejaka chybicka co sa tyka prevadzky MHD, nejaka vada na vozidle alebo nejaka bizarna chyba vodica a uz je to na internete zo vsetkych uhlov. Ako keby v ich zamestani a zivotoch bolo vsetko perfektne.
Reply on: romeo #68045:
ale cez vikend je kopa zvysnych volnych normalnych solo vozov, dvere na opacnej strane by len uberali miesto na sedenie a statie
Reply on: Károj #68049:
V Liberci tak mali T2R, a možno aj iné, neviem 🙂
Reply on: 110mat110 #68047:
Dajú sa spojiť zadkami len problém je v tom, že by jeden vozeň chodil na prázdno keďže dvere sú iba na jednej strane
Reply on: 110mat110 #68047:
T3 sa da určite.
A obycajne elektricky (T3,T6,Vario) sa nedaju spojit tak, aby boli k sebe zadkami?
Reply on: romeo #68045:
Vôbec nemá zmysel kupovať niečo také do KE. Nemalo by to tu vôbec žiadne využitie okrem tých pár spojov R4, kvôli nim sa to neoplatí kupovať a už vôbec nie ak tu máme KT-čka, to by urobil iba debil, že by kúpil toto a vyradil KT. DP by na tom len prerobil.
Reply on: tbus #68044:
práve ak je potrebné tak pôjdu v súprave,no cez víkend taká R4 nejazdí,súprava sa rozpojí a môžu jazdiť samostatne na iných linkách,čiže nejaké výhody to má ?
Reply on: romeo #68043:
Tak či tak musia jazdiť v súpravách, čiže sa tým nevyrieši skoro nič, keďže takú istú kapacitu dosiahneme aj praobyšajným NP KT-čkom.
v Olomouci idú kupovať takéto typy varii, obojsmerné rozpojiteľné, tie by celkom sa zišli aj na R4,L5 alebo počas výluk, no len v interiéri sa mi nepáčia tie sedadlá bokom http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/213366-olomouc-modernizuje-tramvaje-budou-z-nejmladsich-v-cesku/
Ale do cesty ešte trčí niekoľko popadaných konárov, hlavne za zastávkou Jahodná, horáreň. Pár väčších kúskov popadalo ešte aj včera nadránom. Cesta je len vypluhovaná, bočné snehové mantinely ju dosť zužujú. Napr. na tom 2+1 úseku medzi Alpinkou a horárňou sa v smere z Jahodnej na niektorých miestach musí jazdiť čiastočne v protismerom pruhu. Chcelo by tam nahnať frézu...
Reply on: domosino #68040:
Všetko prejazdné už, celá trasa L14
uz nemaju 14 problem vyjst hore na Jahodnú????
Reply on: jt #68035:
Ja tiež "nerefreshujem" SHMÚ.sk ani dopravný servis, ráno som si zapol rádio a bola to prvá správa ktorú som počul. A predpokladám, že to hlásili celý deň a okrem iného kalamita bola v celom PO a SK kraji takže neni to o tom, že to bola lokálna mimoriadna situácia na TH alebo len na Furči. ?
Reply on: Dispecer #68014:
Jasné, aj všetky Konstaly 105 a 805 v celom Poľsku sú od SORu ? ,

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.