Tak sa zdá, že 261 máme dve.
261/I. - typ T3, rok výroby 1963
261/II. - typ T3 SU, rok výroby 1970 alebo 1971, historické vozidlo, ex.100 - CVIČNÉ VOZIDLO ?
261/I. - typ T3, rok výroby 1963
261/II. - typ T3 SU, rok výroby 1970 alebo 1971, historické vozidlo, ex.100 - CVIČNÉ VOZIDLO ?
..ine ako civilne leitadla ma moc nezaujimaju
(asi). V prvom rade sa planujem dostat nazaleznicnu stanicku kde si celodenny listok (dufam) kupim, a ak nebudem mat tak aj listok na vlak... potom niekedy okolo 13tej by som sa k letisku rad vratil a ak sa poradi daco cvakol. Ale nejsom profik, o nic nejde ak sa mi to nepodari... ale bol bysom rad kedze z KSC nemam este ziadnu lietadlovu foto
No a potom co bude sa uvidi...
.. ale to bolo pred dvoma rokmi:-p
Vladimír
Z tohto zatiaľ neusudzujem nič, ale ja sám by som si počkal na realitu. DPMK mi už nepočetne veľakrát dokázal, že väčšinou k jednej veci sú aspoň tri rôzne verzie a napokon to bude aj tak celkom inak.
Re #6709 mišo h: Ja som si vždy myslel, že aspoň u vás ten nástup prednými dverami funguje. Vyskúšať som to mal možnosť prvý raz až celkom nedávno a dospel som tiež k poznaniu, že je v tom holubník. Po 20.00 h sa dvere otvárajú ako chcú, vodiči robia čo chcú, cestujúci nastupujú kade chcú
Re #6712 Isidor: Nestraš! Zdá sa, že choroba postupuje...