Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Riks #66860:
Myslava je jedna z tych konecnych ako napr. pri oc optima a oc cassovia, vystupiste je prakticky aj nastupistie, na tychto konecnych by som zaviedol skorsie nastupovanie. Proste sa to pyta, voz je pristaveny meter od zastavky, o par minut ma tak ci tak odchod, ale vodic sedi vnutri a cestujuci cakaju vonku a kazdy pozera na hodinky.... ?
Reply on: Košičan #66862:
O moknutí a mrznutí som nič nepísal. To je výnimka.
Reply on: Riks #66860:
Ako tu už bolo spomenuté v Budapešti to bežne funguje a tá je smerom na JUH a nie na ZÁPAD Maďarsko je tiež postkomunistická krajina ako SVK - čiže je porovnateľná a nemusíme sa vôbec baviť o ZÁPADE 😛

A už vôbec neviem pochopiť čo je na tom zlé ak sa DPMK zachová trochu ľudsky a na konečných kde je to možné nechá ľudí sedieť vo voze

Či je podľa teba lepšie správať sa v 21. storočí ako debil a nechať ľudí vonku mrznúť alebo moknúť ??
Ale napríklad aj v Myslave na Maši , ľudia vystúpia a na zastávke už stoja tí, ktorí chcú nastúpiť. Vodič po vystúpení zavrie dvere, a o 3-4 minúty ich znova otvorí, aby mohli nastúpiť.
Akosi ste spohodlneli, roky nevadilo, že niekto musí postáť / posedieť pár minút na konečnej, už by ste sa chceli trepať do vozov, lebo tak to na západe funguje.
Reply on: veteran #66857:
Ako vždy,nadštandartný... ?
Reply on: Sheep221 #66853:
Tak, napriklad v Budapešti je zauživane to, že cestujuci nastupuju do voza na konečnej prakticky hneď po odchode spoja pred nim, vodiči maju na konečnych miestnosti, kde trávia čas do odchodu, pričom vozidlo nechaju na zastávke, a umožnia cestujúcim nástup.
Reply on: Alco #66856:
Njn, malo tam byť 29.8.1958.

Stavba trate súvisela s ďalšími investičnými projektami:

Napojenie Hviezdoslavova-Ul. ČSA bolo vykorigované na rádius 55,0 m. Kvôli tomu bola asanovaná časť bývalej jazdiarne, v tom čase v prestavbe na Športovú halu.

Prebiehala masívna družstevná výstavba na Ulici ČSA (Sídlisko Košice II, 2. etapa), t. j. bloky Ďumbier, Kriváň, Fatra, Roháče, Karpaty a Tatry.

Zimná ulica bola prerazená až do Ulice ČSA - zbúrané rodinné domy. Profil ulice bol ustálený v rozmere 12 metrov komunikácia+trať a 4 metre na oboch stranách pre chodník a zelený pás.

Vybudovaná bola komunikácia "KE-11003 Ulica medzi Švermovou a Solovjevovou ul." v dĺžke 757,36 m, neskôr pomenovaná na Ulicu Boženy Němcovej (aj keď pôvodne sa uvažovalo o názve Akademická ulica). Táto komunikácia, ako aj samotná trať prispeli k dopravnému napojeniu sídlisk Košice II a Solovjevova, ako aj VŠT a jej internátov a slobodárne, ktoré boli vybudované v rokoch 1953 až 1956 (Boženy Němcovej 1).

Toľko doplnok k dnešnému historickému okienku ?
Reply on: TA #66855:
Si si naozaj istý...? Vychádza mi to na 0 rokov, chybička se vloudila.
Historické okienko:
pred 54 rokmi – 29. 8. 2012 – bola odovzdaná do prevádzky električková trať na Zimnej ulici a Němcovej ulici.
Reply on: Sheep221 #66853:
Hlavne si treba uvedomit, ze vodic ma prestavku 1-2 krat za 4 hodiny. Drviva vacsina prestojov na konecnych NIE JE prestavkou.
Reply on: regetar #66844:
V uvratovych konecnych je casto javom to ze cestujuci nastupuju do vozidla este v dobe ked vodic ma prestavku. Osobne proti tomu nemam nic a uvital by som to taktiez(aspon v zime nevidim dovod preco by sa na 1. zastavke nemohlo pristavit vozidlo 5-10 minut pred odchodom nech vonku aspon nemusis mrznut a pozerat na odstavenu elektricku). Co sa tyka vodicov samotnych zrejme malo kto by stym mal ozaj problem. Psychicke tlaky sa prestavaju stavat tlakmi ak dokazes prijat niektore veci a pozitivne mysliet. Ako vodic MHD ludi vozis a nie malo preto ak si k tomuto povolaniu a taktiez aj k nim nevytvoris ziadny vztah budes vela veci znasat dost tazko.
Reply on: Sebastian77 #66842:
...daktoré veci je nemožné pochopiť ?
Reply on: regetar #66844:
Ja som to robil desať rokov a nervy som z troho nadranc nemal. Ak sa na to necíti, nech to nerobí. Cestujúcich by mal nechávať v trolejbuse preto, že práve oni mu dávajú prácu. Pán je asi členom odborov toho slávneho pána Stankoviča, čo?
Reply on: cybernetic #66815:
v reportáži ma pobavilo, že "obslúžia necelú desatinu obyvateľov Košíc". Pán redaktor by si mal zopakovať matematiku základnej školy.
Reply on: myslavcan #66848:
to im asi čoskoro príde nejaká sťažnosť, že sa nedá poslať sťažnosť ?
Reply on: regetar #66845:
Stavime še??? Bo roki še dalo aľe už še neda... ?
Reply on: regetar #66845:
Odporúčam ti prečítať celú diskusiu na tú tému... ?
Reply on: myslavcan #66821:
A prečo by sa nedalo ,sedlák v meste? už roky sa to dá ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.