Reply on: Yogi616 #66435:
ak sa v súčasnosti vlečú, tak skrátenie jazdných dôb je namieste. Pri hati je zastávka na znamenie, takže tam sa zohľadňovalo určite aj toto. Navyše jazdné doby medzi jednotlivými zastávkami netreba brať samostatne ale v súvislosti s predchádzajúcou a nasledujúcou zastávkou.
Tatranka
Osvetlenie interiérov,tak to sedí,komplet svietia snáď tesne po VP a Vario,zatiaľ...
Zaslepené reflektory na trvalých B vozoch,no a čo???Beztak už tento "jav" takmer neexistuje.
Čo sa týka stanovíšť B vozov a KTčiek,tie sa začali uschopňovať prakticky ihneď po nástupe R.Barbušina za hl.majstra a,že to trvá tak dlho asi nebude jeho vina.
Štetkovanie interiéru...,a predpisuje sa pri VP výmena obkladov,demontáž okien a vybavenia interiéru???Ak nie,tak to robiť nikto nebude.A tu sa GO nerobia už dávno...
Odbrzdené podvozky to je fakt košická zhovadilosť,tu sa divím,že za tie roky nikto kompetentný z DÚ nezasiahol.Asi sa čaká,až sa dačo zomelie,ako ostatne vždy.Zatiaľ si pomôžeme koľajovkami,ak treba... ?
Nechcem tu nič a nikoho obhajovať,k dokonalosti máme hodne ďaleko,ale aké,také zlepšenie tu je.A nemáme tu rozpočet,ako u Vás v Praze,ani šikovné české ručičky ? Od gadžovských prisťahovalcov,ktorí desaťročia ničia toto mesto nemôžeme očakávať zázraky,že jo? ?