Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tbus #65285:
reagujem - A prečo 20ka obsluhuje aj furču, ved furča má svoje linky a nosnú TD dopravu, nie?
A prečo 29 obsluhuje aj Podhradovú, veď tá ma svoje linky, nie?
Ak môže obsluhovať 20ka zároveň po ceste aj furču , ak môže 29 obsluhovať zároveň aj podhradovú- prečo nemôže obsluhovať trebárs 52 (alebo 13) aj jazero? Prečo tento súbeh niekomu vadí? Nieje vina MČ krásna že leží "za" jazerom a že jediná cesta pre mhd je cez jazero.
Spomeniem ti inú časť - Poľov - prečo má linku až na ťahanovce? Tak isto šaca - by som mohol povedať, nieje ďalej ako tvojích spomenutých 8km od centra? nieje toto súbeh zo šace s rýchlodráhou do mesta, myslím v sedle napríklad? čo tak priviesť ludí na VA USS v sedle na R1, R7, nieje to vhodný prestupný bod? To je príklad, ak už uvádzaš čo uvádzaš..
Reply on: Vladimír #65284:
reagujem - pozri reakciu nižšie - L36 aké mala intervaly v sedle - asi tak ako teraz l13+52L, a ako píšeš, bol to napájač k električkám - a tých jazdilo podstatne viac z a na jazero ako teraz, myslím aj kapacitne, žiadne sólo vozy, tak je?
A tá l 13 po baňu a l 38 - neviem čo je u teba historické hľadisko, ale niekto to navrhol tak, niekto to predsa schválil, a myslím že ak to porovnam so súčasnými zmenami iných liniek, tak podstatne dlhšie to jazdilo a fungovalo tak ako napríklad l 18, ktorej sa mení trasa skoro každý polrok.. takže až tak krátkodobo to nebolo..
Reply on: TA #65283:
reagujem - zase treba napísať celú pravdu - ano L 36, fungovalo to , ale napísať treba aký mala interval v sedle a cez víkendy, (myslím že asi tak 2 spoje za hodinu, ak nie viac).. A je vecou DP že označil tie linky tak ako ich označil, beriem to ako 2 spoje za hodinu (ako by to bola len jedna linka - aj tak ich robí jedna služba na striedačku), a nemyslím si že je to prepych.. Nie je vinou mč Krásna je leží tam kde leží a jediná prístupná cesta pre mhd je cez jazero..
A ešte, porovnaj kapacitu a intervaly ED a treba napísať ako jazdili električky predtým ak bola tá spomínaná L36 - nejazdili žiadne sólo vozy, nebola znížená kapacita električiek tak ako teraz už pre samotné jazero, nie?
Reply on: Rudyke902 #65291:
L28 chodilo minimalne ľudi z Jazera.
Reply on: Isidor #65282:
Budem reagovať, ak píšeš A, treba napísať aj B - a to že 13+38 mali v špičke 4 spoje, áno, máš pravdu, ale na l 38 jazdili kĺbove vozy, teda kapacitne je to porovnatelné, keď nie viac ako dnes tých 6 spojov, + okrajovo v špičke aj l 28 pomáhala aj ked minimálne..
A tie cestovné poriadky čo porovnávaš - už som spomínal, v špičke l38 kĺbové vozy, a v sedle a cez víkendy to bolo tak ako je dnes - 2 spoje za hodinu.. tak neviem aký veľký rozdiel mám v tom vidieť..
Reply on: t.p #65288:
presne takáto kombinácia ma napadla dnes počas školy 🙂 ak by sa zhustila L7 na každých 10 minút resp. v špičke na každých 8 a vhodne by sa dopasovala L6 z NO smer SN, pokojne by sa L3 mohla zrušiť. L13 to je jednoducho omyl, Šaca by sa pri miernom zhustení L20 tiež uspokojila aj bez L52 a Lorinčík podobne s L20L. Ja osobne som ešte nikoho nezažil na L19 vystupovať na zastávkach Napájadlá a Mlyn, ale myslím si, že by sa to zrušením týchto zastávok dalo vykryť zastávkami Dneperská a Ladožská, na ktorých by potenciálne L19 zastavovala. ?
Reply on: t.p #65288:
? ? ?
Alternativne zrusit L3, 13, 52 a 52L zhustit intervaly elektriciek, predlzit L19 do Krasnej a pridat Linku v trase Na Hore -> Vazecka
Pridám sa k tejto diskusii ohladom L13, L52 a pod. Podla mojho názoru L13 v súčasnej podobe je totálna somarina. Táto linka by mala, tak ako tu spomínajú niektorí diskutujúci, premávať iba v úseku Krásna - Važecká s napojením na niektorú z električkových liniek. Dalším trňom v oku mi je sučasna linka 52. Prečo kopíruje ešte aj cez Juh električky? Cez ten Juh to je oničom linka ked chodila cez Tepláreň bola viac využívaná. A okrem toho tí ludia čo bývajú pri Teplárni resp. Bukovecká tak tých fakt ľutujem. Jediná normálna linka je tam 19-stka. Prečo chodia cez "Horné Jazero" dva linky na MMM a na NO ani jedna? Ludia z "dediny" majúlepšie spojenie s mestom ako ludia zo sídliska. Podla mna je to nefér.
Reply on: Rudyke902 #65281:
Aj stará 52ka stála po celom jazere, a podľa mňa je to normálne, aby aj dnes takto zastavovala. 13tku by som skrátil iba po Važeckú, a v špičke by nepremávala. Tak by to bolo asi najrozumnejšie...
Reply on: Rudyke902 #65281:
20ka obsluhuje aj furču, a 29 podhradovú kde by prestupné body boli takmer v centre a nie nejakých 8 km od centra ako je to na važci, a tieto kilometre súbehov sú hlavný problém.
Reply on: Rudyke902 #65281:
Roky rokúce jazdila do Krásnej L52, ale LEN V ŠPIČKE. Mimo špičky jazdila do Krásnej L36 IBA od Bajkalu ako napájač električkovej trate. A ako píše TA, to všetko pri neprestupnej tarife a potrebe označovať dva lístky.

To, čo Ty spomínaš, L13 na Baňu, L38 a pod., boli z historického hľadiska pomerne krátkodobé záležitosti.
Reply on: Rudyke902 #65281:
ak sa vraciame do minulosti, tak potom hodno spomenúť aj súdobú L 36, ktorá jazdila z Krásnej po Važeckú a fungovalo to – alebo nie? Popri nej jazdila aj L 52. A to vtedy neexistovala ani prestupná tarifa.
K prepychu: áno, je to prepych (a nezmysel zároveň) – nechať v sedle premávať 2 autobusové linky so súhrnným intervalom 30 minút popri električkovej trati, kde máš 10 spojov za hodinu.
Reply on: Rudyke902 #65281:
Linky 13+38 mali v špičke 4 spoje za hodinu, dnes ide z Krásnej v špičke 6 spojov za hodinu.
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Ause87ZeiDemdERla1hXeEJZNVZGWFY5cXBUd2JzWFE
+ako bonus porovnanie stavu s L13 len po Važeckú s dvojnásobným počtom spojov (ale v KE platí "nám stačí raz za hodinu, hlavne neprestupovať" ... )
Reply on: TA #65278:
Neviem prečo sa tu teraz všetko toči - a to nemyslím len teraz na tento tvoj príspevok - o tom ako Krásna má alebo nemá spojenie,, To tak vyznieva ako keby nejaký "nadštandart" mala teraz... Treba sa pozrieť do minulosti - veď do Krásnej vždy jazdila linka 52 a to dokonca kĺbové busy, samozrejme cez špičku, po prečíslovaní na linku 38 sám DP z toho urobil linku aj mimošpičkovú, a zastávajúcu potom po celom jazere, samozrejme linka 13 jazdila tiež a až na Baňu, a dokonca cestujúci mohli aj bus 28 používať,,,, vtedy to nebolo "rozmaznané" dieťa? Po poslednej uprave do Krásnej už dlhé vozy nejazdia, linka 52 len v špičke, linka 13 sporadicky pol hodinu a v sedle a cez víkendy sa niekomu tu zdá že linka 13 /52 L v hodinovych intervaloch je "prepych" ? Ešte aj linka 28 už je zrušená,,, Ak sa MČ rozrastá o nové časti a viac cestujúcich - tak je logické že sa má prispôsobiť aj doprava ale nie skracovaním liniek..
Pre porovnanie - ak má platiť rovnaký meter, tak prosím. Z Košickej novej vsi linka 20 /20L, nech tiež len po Lingov jazdi, a tam na prestup na nosnú TD, alebo MČ Kavečany, majú spoj až do mesta, prečo nekončia spoje tiež len pri najbližšom prestupnom uzle? Treba porovnať podobné MČ okrajové - teda dediny priradené k mestu, aj počet obyvateľov, a nelen slepo uvádzať čo komu padne vhod..
A nedalo by sa skratit 13 len po NO a na druhej strane natiahnut do novej stvrte? A mozno by aj obyvatelom Krasnej doslo, ze na NO im ide aj 52ka
Reply on: TA #65278:
A aký si myslíš, že bol návrh? ? presne taký, aký píšeš. A následne Krásna povstala, že si nedá zrušiť najlepšiu linku na svete 13-tku až do mesta...
Reply on: 381+383 #65276:
túto situáciu by mohol DPMK využiť pre racionalizáciu liniek do Krásnej. Inak povedané, ponúknuť riešenie s obsluhou novej štvrte s tým, že Krásna ustúpi inde – napríklad ukončenie L 13 na Važeckej alebo niečo podobné. Ak by som to mal prirovnať, nevidím dôvod, prečo dávať rozmaznanému dieťaťu lízatko po tom, čo trucovalo a dostalo koláč.
Reply on: TA #65271:
napríklad ak zistia,že s štvorzastávkovým lístkom sa dá dostať z terasy do centra,tak hneď sa rozhodnú tam zastávky vybudovať ?
Reply on: TA #65273:
Áno, nech to znie akokoľvek schizofrenicky, je to pravda. DPMK má vôľu uvedený stav riešiť, bol pripravený návrh zmien, ktorý bol rozpracovaný a pripravený na zavedenie už do 1.11.2011. Avšak vďaka samotnej mestskej časti a jej obyvateľom, ktorí dopravu chcú a zároveň rozbehli petíciu proti zmenám sa to nezrealizovalo. Mesto na dopravu do lokality Na hore km nenavýši, je potrebné teda upraviť už toho času dosť rozmarnú dopravu do Krásnej, je to vecou dohody. Na ťahu je samotná MČ, nech si sama povie a dohodne sa, čo vlastne chce. Prístup "chceme" a na druhej strane hádzať na svoju webovskú stránku heroické radostné správy o úspešnosti petície je dosť obmedzené. Jo a mimochodom, kolaudácia zastávok ešte ani neprebehla, takže pre dopravcu ani neexistujú, nemá teda ani kde zastavovať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.