Pridám sa k tejto diskusii ohladom L13, L52 a pod. Podla mojho názoru L13 v súčasnej podobe je totálna somarina. Táto linka by mala, tak ako tu spomínajú niektorí diskutujúci, premávať iba v úseku Krásna - Važecká s napojením na niektorú z električkových liniek. Dalším trňom v oku mi je sučasna linka 52. Prečo kopíruje ešte aj cez Juh električky? Cez ten Juh to je oničom linka ked chodila cez Tepláreň bola viac využívaná. A okrem toho tí ludia čo bývajú pri Teplárni resp. Bukovecká tak tých fakt ľutujem. Jediná normálna linka je tam 19-stka. Prečo chodia cez "Horné Jazero" dva linky na MMM a na NO ani jedna? Ludia z "dediny" majúlepšie spojenie s mestom ako ludia zo sídliska. Podla mna je to nefér.
Aj stará 52ka stála po celom jazere, a podľa mňa je to normálne, aby aj dnes takto zastavovala. 13tku by som skrátil iba po Važeckú, a v špičke by nepremávala. Tak by to bolo asi najrozumnejšie...
20ka obsluhuje aj furču, a 29 podhradovú kde by prestupné body boli takmer v centre a nie nejakých 8 km od centra ako je to na važci, a tieto kilometre súbehov sú hlavný problém.
Roky rokúce jazdila do Krásnej L52, ale LEN V ŠPIČKE. Mimo špičky jazdila do Krásnej L36 IBA od Bajkalu ako napájač električkovej trate. A ako píše TA, to všetko pri neprestupnej tarife a potrebe označovať dva lístky.
To, čo Ty spomínaš, L13 na Baňu, L38 a pod., boli z historického hľadiska pomerne krátkodobé záležitosti.
ak sa vraciame do minulosti, tak potom hodno spomenúť aj súdobú L 36, ktorá jazdila z Krásnej po Važeckú a fungovalo to – alebo nie? Popri nej jazdila aj L 52. A to vtedy neexistovala ani prestupná tarifa.
K prepychu: áno, je to prepych (a nezmysel zároveň) – nechať v sedle premávať 2 autobusové linky so súhrnným intervalom 30 minút popri električkovej trati, kde máš 10 spojov za hodinu.
Neviem prečo sa tu teraz všetko toči - a to nemyslím len teraz na tento tvoj príspevok - o tom ako Krásna má alebo nemá spojenie,, To tak vyznieva ako keby nejaký "nadštandart" mala teraz... Treba sa pozrieť do minulosti - veď do Krásnej vždy jazdila linka 52 a to dokonca kĺbové busy, samozrejme cez špičku, po prečíslovaní na linku 38 sám DP z toho urobil linku aj mimošpičkovú, a zastávajúcu potom po celom jazere, samozrejme linka 13 jazdila tiež a až na Baňu, a dokonca cestujúci mohli aj bus 28 používať,,,, vtedy to nebolo "rozmaznané" dieťa? Po poslednej uprave do Krásnej už dlhé vozy nejazdia, linka 52 len v špičke, linka 13 sporadicky pol hodinu a v sedle a cez víkendy sa niekomu tu zdá že linka 13 /52 L v hodinovych intervaloch je "prepych" ? Ešte aj linka 28 už je zrušená,,, Ak sa MČ rozrastá o nové časti a viac cestujúcich - tak je logické že sa má prispôsobiť aj doprava ale nie skracovaním liniek..
Pre porovnanie - ak má platiť rovnaký meter, tak prosím. Z Košickej novej vsi linka 20 /20L, nech tiež len po Lingov jazdi, a tam na prestup na nosnú TD, alebo MČ Kavečany, majú spoj až do mesta, prečo nekončia spoje tiež len pri najbližšom prestupnom uzle? Treba porovnať podobné MČ okrajové - teda dediny priradené k mestu, aj počet obyvateľov, a nelen slepo uvádzať čo komu padne vhod..
túto situáciu by mohol DPMK využiť pre racionalizáciu liniek do Krásnej. Inak povedané, ponúknuť riešenie s obsluhou novej štvrte s tým, že Krásna ustúpi inde – napríklad ukončenie L 13 na Važeckej alebo niečo podobné. Ak by som to mal prirovnať, nevidím dôvod, prečo dávať rozmaznanému dieťaťu lízatko po tom, čo trucovalo a dostalo koláč.
Áno, nech to znie akokoľvek schizofrenicky, je to pravda. DPMK má vôľu uvedený stav riešiť, bol pripravený návrh zmien, ktorý bol rozpracovaný a pripravený na zavedenie už do 1.11.2011. Avšak vďaka samotnej mestskej časti a jej obyvateľom, ktorí dopravu chcú a zároveň rozbehli petíciu proti zmenám sa to nezrealizovalo. Mesto na dopravu do lokality Na hore km nenavýši, je potrebné teda upraviť už toho času dosť rozmarnú dopravu do Krásnej, je to vecou dohody. Na ťahu je samotná MČ, nech si sama povie a dohodne sa, čo vlastne chce. Prístup "chceme" a na druhej strane hádzať na svoju webovskú stránku heroické radostné správy o úspešnosti petície je dosť obmedzené. Jo a mimochodom, kolaudácia zastávok ešte ani neprebehla, takže pre dopravcu ani neexistujú, nemá teda ani kde zastavovať.
k článku: "z ekonomických dôvodov nemôže DPMK rozšíriť MHD do lokality Na Hore, nakoľko z dôvodu požiadaviek MČ Krásna nemôže realizovať zmeny v doprave"
--->>> riadne schizofrenické. Sama mestská časť spôsobila, že v rámci nej nebude obslúžená táto lokalita? Aspoň vidieť, ako rozumne sa rozmýšľa o MHD v Krásnej.
mňa stále štve,že sa nevybudovali zastávky električky/busu pri steel aréne..na ms tam dali dočasné a teraz kašlú na to,ja neviem či mám písať výhražné listy kompetentným,alebo čo ale je to hanba ? pritom na koncerty alebo extraligu chodí viac divákov,ako chodilo na ms
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
110mat110