K tej doprave počas MMM, to fakt je nutné aby v takom "kúskovanom režime" tie linky jazdili s dodržaním intervalov? Ved čo som si všimol, (aj v tej galérií obrázkov), väčšina tých busov aj tak jazdila skoro prázdna, a často v kolónach 2-3 linky za sebou, prevážali vzduch. Ak bolo niekde 5 cestujúcich, tak preháňam.. A to boli nasadzované dokonca aj dlhé vozy !! To sa DP oplatilo? Či nepotrebuje ušetriť?
Aj tak sa väščina tých ludí nedostala kam chcela, museli ísť pešo,,, By som počas MMM nasadil len malé vozy na linky čo sa ich obmedzenie najviac dotkne, interval skrátil na polovicu, prípadne upraviť nejaké linky na "okružné" ktoré by pokryli časti trás jednotlivých liniek (tak ako išlo zaviesť mimoriadnu XR1)... Tak isto ED - linka 3, nasadené 2x KT, chápem, pre schopnosť obojsmernej jazdy.. No interval kľudne mohol biť 30 minút... Veď 537 čka veľakrát ani nestala na zastávkach, lebo nemala pre koho, a viezla vzduch.. ?
Aj tak sa väščina tých ludí nedostala kam chcela, museli ísť pešo,,, By som počas MMM nasadil len malé vozy na linky čo sa ich obmedzenie najviac dotkne, interval skrátil na polovicu, prípadne upraviť nejaké linky na "okružné" ktoré by pokryli časti trás jednotlivých liniek (tak ako išlo zaviesť mimoriadnu XR1)... Tak isto ED - linka 3, nasadené 2x KT, chápem, pre schopnosť obojsmernej jazdy.. No interval kľudne mohol biť 30 minút... Veď 537 čka veľakrát ani nestala na zastávkach, lebo nemala pre koho, a viezla vzduch.. ?
rpopo
Tie vozy ešte ďalej pokračovali vo službe aj po skončení maratónu, tak preto tie vozy